aprilie 13, 2011

Review: Urban Decay "cerneala" tus pentru ochi



Produs: Urban Decay Ink For Eyes
Pret: 22$ pe site-ul oficial urbandecay.com sau
Ce este? contur de ochi cremos 
Nuanta: EMPIRE violet inchis (alte şase nuanţe sunt disponibile: ).  

Cei de la Urban Decay ne marturisesc ca ingredientul lor secret este Nylon 12. Ingredientul impiedica produsul sa se intinda  si asigura o aplicare mai precisă în timp sebumul in exces este absorbit.Nuantele disponibile sunt aceleasi ca si la creioanele Glide-On 24.7 si fardurile de ochii doar ca difera textura! Deoarece eu aveam produse UD in aceeasi nuanta nu stiam exact care cutiuta de "cerneala" s-o aleg. Am ales pana la urma nuanta EMIPRE, cu toate ca am si fard si creion :-). For Review sake!!



In poza fata poarta nuanta Empire!

Ambalajul este elegant şi foarte frumos, cu un superb păun desenat pe capacul cutiei bronz-gri inchis. Capacul are un mecanism flip. Inauntru veţi găsi o oglindă eleganta, îngusta, o perie dublu Urban Decay (vârf burete şi perie in unghi) si o fâşie de "cerneală" care este tusul in sine. Nuanta:
  • Empire este un adânc violet-purpuriu cu discrete particule de stralucire. Nuanta este foarte pigmentata, neteda, şi într-adevăr cremoasa atunci când este aplicat cu pensula din dotare.

Dacă aveţi pleoapa de la natura mai uleioasa, "cerneală" pentru ochi ar putea reprezenta o provocare pentru dvs. Acest Bad Boy-ul s-ar putea sa se intinda peste tot si mai ales in cutelor ochilor. Sfat: Recomand utilizarea unui primer Urban Decay Sin Potion inainte de a folosi acest produs. Acest lucru face o diferenta uriasa in aplicarea acestui produs si poate rezista pana la 4 ore fara sa se intinda! Peste primer, eu folosesc un foolosesc un fad neutru pentru ca nuanta tusului sa iasa mai bine in evidenta. Am folosit fardurile meutre din paleta NYX de 10 nuante.


Ma asteptam totusi la o nuanta mai intensa de violet, asa cum am fost obisnuita si la creioanele si fardurile UD, dar nu a fost asa. Am descoperit ca are o nuanta usor transparenta, iar pentru conturul ochilor am nevoie de 3 straturi din acest tus. Este totusi un produs perfect pentru un Smokey Eye violet. Eu combin produsul cu fardul de ochii in aceeasi nuanta iar rezultatul este exceptional. Imi place mult mai mult nuanta de tus Empire decat Ransom (creion) tot de la UD dar la calitate nici nu se compara. Creionul se usuca foarte repede si rezista mult pe piele.

Tusul are o textura cremoasa, usor de aplicat dar din pacate nu se mentine foarte bine pe cont propriu. Mi-am aplicat pe mana produsul pentru poze iar dupa 15 minute am reusit sa ma mazgalesc peste tot. De aceea nu imi voi mai cumpara acest produs si voi continua sa folosesc tusul meu preferat de la Bobbi Brown (in curand ii voi face review) Long-Wear Eyeliners Gel (sau MAC Fluidline) care se usuca in mai putin de un minut si este de o calitate superioara!

Acest produs este perfect pentru dvs daca:
  • Daca aveti pleoapa cu tentinda de uscare
  • Daca aveti rabdare si alocati mai mult timp machiajului ca de obicei
  • Daca va place machiajul Smokey Eye.
  • Daca va place aspectul de contur cu efect difuz (cu ajutorul pensulei burete)
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...