mai 04, 2011

M·A·C Cosmetics Wonder Woman: Mai mult decat machiaj

M·A·C Wonder Woman - Colectia de rujuri

Pret: 15.50$
Lansare: Februarie - Primavara 2011
Valabilitate: Editie limitata (inca se poate cumpara de pe site-ul oficial www.maccosmetics.com si de la magazinele autorizate sa vanda M·A·C)
Nuante: Heroine (nuanta de bronz maroniu), Marquise (nuanta piersicii cu tente deschise de bej), Russian Red (renumitul ruj rosu intens) şi Spitfire (nuanta megenta cu particule stralucitoare).
Uneori mi se pare ca nu esti femeie, ci lumina care cade pe flori. – Virginia Woolf
Colectia M·A·C Wonder Woman este inca pe val si de aceea m-am gandit sa fac review la rujul Russian Red din aceasta minunata colectie. iNTREAGA COLECTIE INCLUDE 33 de produse personalizate pentru machiaj dar eu voi vorbi astazi numai despre colectia lor de 4 rujuri. In afara de produse pentru machiaj colectia include si truse pentru farduri personalizate cu logo-ul renumitelor desene animate, pensule profesionale + in alte accesorii.

De curand mi s-a terminat rujul rosu din gama M·A·C permanenta Russian Red si m-am gandit ca ar fi cazul sa-mi cumpar unul nou. Cu atat mai mult, m-am gandit sa profit de noua colectie M·A·C Wonder Women pentru a cumpara acest produs intr-un ambalaj unic si foarte simpatic. Inca de prin Februarie stiam ca rujul va fii repromovat in aceasta colectie alaturi de sclipiciul in nuanta Reflects Pearl si creionul de ochii Rapidblack (repromovat in majoritatea colectiilor M·A·C). Detin si tusul si sclipiciul dar nu m-am gandit sa le fac poze sa va arat. Poate data viitoare! Cel mai mult imi pare rau pentru Lipglass-ul in nuanta Wonder Women pe care am vrut sa il cumpar si era out of stock iar in Austria am uitat sa ma uit de el :-( stupid me!!!



Va marturisesc ca am fost interesata sa cumpar si celelalte rujuri/lipglass-uri pana cand am vazut swatch-urile la Christine de la Temptalia si nu am fost prea impresionata! Una dintre nuantele preferate care nu se va demoda niciodata este acest rosu mat intens. Cred ca majoritatea fetelor au fost obsedate de aceasta nuanta atunci cand o alta Super Femeie, Madonna, a purtat-o cu atitudine in turneul ei Blonde Ambition Tour.

Port aceasta nuanta de ceva vreme (la ocazii speciale, seara etc) şi am câteva modalităţi de a ma "juca" cu acest impresionant ruj mat. Deoarece rujurile mate tind sa fie atat de cremoase, ele pot evidentia imperfectiunile buzelor, facandu-si loc în crăpăturile buzelor si asa mai departe. De aceea imi dau silinta sa fiu bine pregatita inainte de aplica acest ruj. Cu o noapte înainte, imi exfoliez buzele cu o periuţă de dinţi pentru a elimina celulele moarte de pe suprata buzelor. Exfolierea se poate face cu un produs facut in casa (prefer cel cu zahar brun) sau cu un produs expre pentru asta, cum este si Too Faced Lip-Injection Mask. Apoi, chiar înainte de culcare, aplic un strat gros de balsam de buze pentru hidratare si il las peste noapte. Folosesc unturile de buze de la The Body Shop!

În dimineaţa următoare, după ce ma spal pe fata, aplic un alt strat de balsam de buze si las sa mi se hidrateze buzele in timp ce incep sa ma machiez. Buzele le las la urma! Inainte de a aplica rujul rosu, şterg orice exces de balsam cu un servetel umed si aplic rujul cu o pensula speciala pentru buze. Se poate folosi orice pensula pentru buze, atata timp cat e in conditie buna si igienizata. Eu folosesc pensula pentru buze de la Sigma!

Nota: 10+








Am uitat sa mentionez ca majoritatea produselor din aceasta colectie sunt cantitativ mai mari decat unele normale! Datorita ambalajului si a cantitatii produsele sunt mai scumpe. In ceea ce priveste rujul, el are aceeasi cantitate ca si cel din linia permanenta doar ca este 15.50$ fata de 14$.

Imagini promotionale MAC:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...