mai 27, 2011

NARS Larger Than Life vs. M∙A∙C Haute & Nauthy Lash Mascaras

NARS şi M∙A∙C Cosmetics sunt cu siguranta doua branduri concurente care lanseaza produse de calitate. Produsele de la NARS sunt un pic mai scumpe decât produsele de la M∙A∙C Cosmetics. Sunt absolut indragostita de ambele companii, dar am mai multe produse de la M∙A∙C deoarece sunt mai ieftine! In ceea ce priveste Mascara, le-am testat timp de cateva luni si astazi va trebui sa aleg un castigator!

Larger Than Life™ Mascaras Volumizing Mascara: Am ales versiune pentru volum din colectia Larger Than Life™ Mascaras deoarece genele mele sunt destul de dese si lungi si mai au nevoie doar de un " boost " de volum. Sunt la fel de curioasa sa incerc cealalta versiunea din colectie deoarece de la un timp au inceput sa-mi placa aplicatoarele din cauciuc care nu au o pensula asa de deasa si de rotunda. Dar asta este alta poveste! :-)


Acesta este primul mascara pe care l-am cumparat de la NARS si l-am primit intr-un set promotional. Separat de set, din cate imi amintesc, mascara-ul costa in jur de 25 de dolari (€ 24.00). Initial, dupa primele aplicari nu prea am fost impresionata de acest produs, dar dupa un timp am inceput sa imi schimb radical parerea. Trebuia doar sa aplic mai multe straturi din acest mascara ca sa imi dea mai mult volum genelor. Aplicatorul "honeycomb  " pare destul de mare, dar se poate folosi cu usurinta si pe gene mai scurte. Aplicatorul pare incarcat atunci cand il scoti din tub, dar odata aplicat pe gene mascara se intinde foarte frumos. Nu incarca genele pentru ca are o textura uscata, fata de alte mascara pe care le-am folosit. Nu stiu exact cum sa va explic...parca este aceeasi textura pe care o au ambalajele lor (de catifea). Mascara Larger Than Life Volumizing se usuca foarte repede si trebuie aplicata prin mascari "dute-vino" la baza deloc foarte rapide. Daca obisnuiesti sa folosesti un ondulator de gene, fa asta intotdeauna inainte de a aplica mascara! Eu am ondulatorul de la NARS si il folosesc doar cand am mai mult timp la dispozitie pentru machiaj! De multe ori am aplicat mascara fara sa folosesc ondulatorul iar genele mele au avut volum suficient pentru a-mi accentua privirea.





Pe site-ul oficial nu scrie nicaieri ca acest mascara este waterproof. Ceea ce scrie este ca rezista toata ziua, ceea ce este foarte adevarat dar cu un risc. La fel ca si la mascara-ul waterproof de la Lancôme Hypnose pe care obisnuiam sa-l folosesc vara, acesta imi irita ochii si imi provoaca un discomfort. Asta in masura in acre am aplicat mascara de dimineata, mi-am facut treaba de-a lungul zilei, am fost la sala, am transpirat, am facut sauna, am facut dus si abia dupa aceea am ajuns acasa si am simtit senzatia despre care vorbeam mai devreme. In afara de asta imi mai si simt seara genele "tepene", semn ca mascara inca rezista. De-a lungul zilei nu am avut probleme cu textura mascara-ului, nu mi s-a intins si nici nu s-a adunat. Adevarata problema cu acest mascara am avut-o atunci cand am vrut sa ma demachiez. Bineinteles, ca iti trebuie un demachiant pentru machiaj waterproof, altfel cu greu se mai duce. Daca se intampla ca te murdaresti de-a lungul zilei, va trebui neaparat sa ai un astfel de demachiant la tine. Demachiantul normal functioneaza dar nu in totalitate. Acest mascara nu se aduna in "bulgarase" si se scutura sub ochi ci mai mult curge si se intinde direct sub ochi. Cand observi ca nuanta cearcanelor tale este putin accentuata atunc va trebui sa intervi cu un demachiant bun. Acest lucru se poate preveni daca aplici inainte o baza/primer pentru mascara. Primer-ul (il folosesc pe cel de la MAC) ajuta foarte mult, mai ales cand trebuie sa dai mascara jos. Nota mea: 7/10



MAC Haute & Naughty Lash Mascara ($ 18.00) este cea mai recentă inovaţie in materie de mascara de la MAC, deşi formula în sine nu este schimba ci doar ambalajul si modul de aplicare. Personal sunt o mare fana a mascara-ului MAC. Rimelul meu preferat de la ei este Dazzle Lash, dupa care Studio Fix Lash şi Opulash ocupa locul doi si trei pe podium. Haute & Naughty Lash este um mascara cu doua utilizari care te induce in eroare la prima vedere, crezand ca este o mascara cu 2 formule diferite.
  
Prima deschidere a aplicatorului (inel roz) curăţa excesul de mascara de pe perie, astfel incat sa se pastreze mai mult produs in tub si sa nu mai fim nevoie sa stergem excesul cu un servetel. Deschiderea mai mic are un aplicator cu un capăt conic şi efectul pe care îl dă este de alungire, separare si definire a genelor. Genele sunt ridicate si nu sunt incarcate deloc datorita acestei tehnici inovatoare. Folosesc "prima deschidere" de obicei pentru un look cuminte :) de zi.


A-2-a deschidere a aplicatorului (deschiderea mai mare - inel mov) permite sa ramana mult mai multa mascara pe perie, chiar dacă peria în sine este, aceeasi. Daca aplicati prea mult mascara cu aceasta parte, spre sfarsitul zilei mascara are tendinta de a se aduna in "bulgarase" si de a se scutura (efect intalnit la majoritatea rimelurilor). Efectul este unul mai dramatic, de alungire, de densitate dar mai putin volum. Folosesc aceasta "parte" pentru un look de seara, mai dramatic!


Există de fapt două mânere si doar o bagheta (peria în sine este aceeaşi). Prima pensula trece printr-un maner cilindric care o curata de rimelul in exces. Nu recomand sa va jucati foarte mult cu acest mecanism deoarece mascara se poate usca si mai ales se poate irosi. Ambalajul este frumos si inovator, de aceea cei de la MAC au adaugat 6$ mai mult fata de pretul unui rimel MAC obisnuit (12$). Mascara-ul nu este waterproof dar poate rezista pana la 8 ore in conditiile in care nu mergeti la sala, nu faceti dus sau sauna. Eu l-am testat si la sala dar din pacate nu a trecut testul. Nici nu este indicat pentru sala deoarece nu este waterproof! Aste este clar! Genele mele s-au simtit moi si nu uscate iar acest lucru mi-a placut mult. Acest mascara este un prieten de nadejde atunci cand vreau sa imi împrospătez rimelul seara, fără sa mai îndepărtez tot machiajul ochilor. Aplic pur si simplu putin cu "prima deschidere" si sunt ca si noua! Nota mea: 8/10

 Se pare ca avem un castigator: M∙A∙C Haute & Nauthy Lash Mascara

XOXO,
Afrodita 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...