mai 10, 2011

Review: Bobbi Brown long-wearing Creamy Concealer

Bobbi Brown long-wearing Creamy Concealer
Rating pe site-ul oficial: 4.4 din 5 stele ((88%)customers would recommend this product to a friend)

Pret pe site-ul oficial: .05 oz/1.4g $22.00
Pret The Cosmetics Company Store: 20
Valabilitate: permanent
Nuanta: Natural Tan


Sunt un mare fana a anticearcanului de la Bobbi Brown (si a produselor BB in general). Acest lucru l-am mentionat si atunci cand am vorbit despre anticearcanele MAC Pro Longwear Concealer. Sunt de parere ca Bobbi a realizat de-a lungul timpului unele dintre cele mai de calitate anticearcane, în ceea ce priveste pigmentarea şi formula hidratare! Bobbi Brown spune ca anticearcanul este "the secret of the universe" si ca odata aplicat poate sa schimbe dramatic infatisarea unei femei!


BB Creamy Concealer ajută într-adevăr la neutralizarea nuantei de mov/negru de sub ochi deoarece are o baza potocalie. Cum asa? Pai e foarte simplu daca ne intoarcem putin in clasa a3a la ora de desen. Dupa cum se vede in steaua cromatica, nuantele de galben, galben-portocaliu si portocaliu sunt culorile complementare pentru violet, albastru-violet si albastru. Astfel naunta cearcanelor tale vor fi perfect neutralizata de acest anticearcan si orice anticearcan care este in tonuri complementare. Aceeasi regula simpla se aplica si atunci cand aveti zone rosii pe fata, ca rosacea sau urme de la cosuri. Anticearcanul folosit va trebui sa fie amestecat cu un strop de anticearcan verde - va recomand paletele de la Coastal Scents deoarece au si pret bun. Daca intrati pe site-ul lor si mariti imaginile veti vedea ca paletele contin anticearcan/corector in nuante de verde deschis, albastru etc. Daca stiti aceste reguli simple, nu va mai trebui sa va supraincarcati fata cu 2-3 straturi de anticearcan, fond de ten ci trebuie doar sa tineti cont de teorie. Am sa va povestesc mai pe larg in alta postare despre cum trebuie neutralizate fondurile de ten si voi face si review la corectoarele colorate!
Sa revenim la acest review! Anticearcanul de la BB nu numai ca imi acoperă foarte bine zonele intunecate de sub ochi dar şi imi lumineaza privirea. Ma ajuta sa imi mentin nivelul de hidratare a pielii pentru un finis neted si de lunga durata. Un aspect negativ ar fi faptul ca tinde să se 'stabilească' în liniile fine din jurul ochilor, chiar dacă am folosit peste pudra. Acest lucru se datoreaza consistentei FOARTE cremoase a acestui anticearcan. Recomand sa se amestece anticearcanul cu putina crema hidratanta pentru a mai subtia din formula si la sfarsit neaparat sa fie aplicata pudra in zona respectiva.

Din cate am inteles Bobbi Brown a lansat de curand un nou Kit - Bobbi Brown Creamy Concealer cu corector si anticearcan (32$). Din cate am citit formulele produselor au fost restructurat şi îmbunătăţite iar corectorul si anticearcanul trebuie folosite impreuna pentru un look perfect. Tinand cont ca un corector costa 22 de dolari si un anticearcan tot 22 de dolari, am sa cumpar si Kit-ul DUO si voi face o comparatie intre cel pe care il am acuma si cel din pot. Asa arata produsul:
XOXO,
Afrodita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...