mai 14, 2011

Review: M·A·C Mineralize all-over Lotion

M·A·C Mineralize all-over Lotion 

O lotiune hidratanta pentru fata si corp formulata cu ajutorul tehnologia exclusiv si ultraperformante M·A·C pe baza de apa "incarcata" cu particule reflectorizante microscopice de diamant (diamond-infused Charged Water). O crema mătăsoasă şi netedă la aplicare, intra foarte repede in piele pentru a restabili rapid echilibrul normal al pielii uscate. Are o consistenta uşoara şi nu contine parfum, conservanti sau enuantatori. Creeaza impresia de ten impecabil fara imperfectiuni ce se poate utilizeaza singura sau in amestec cu fondul de ten sau pigmenti naturali (loose powder).
 
M·A·C Mineralize all-over Lotion (29.50$) a fost lansata odata cu colectia Warm & Cozy MAC in decembrie 2009. Primul lucru pe care l-am observat la acest produs este faptul ca tubul are aceeaşi dimensiune/cantitate ca exfoliantul vulcanic M·A·C Ash Exfoliator şi masca termică vulcanica M·A·C Ash Mask. Pentru 100 de ml de produs nu prea merita pretul pe care l-am platit. Am sperat doar să fie foarte hidratanta si m-a placut foarte mult ca este pe baza de minerale, ceea ce este excelent pentru tenul meu! Maybe, beauty has a cost! :))


S-a dovedit a fii cu siguranţă hidratanta şi  nelipicios. De fapt, crema se absoarbe foarte repede, are o discreta sclipicire în textura şi nu contine parfum. Am folosit-o dupa ce am facut baie pe fata si nu mi-a ingrasat tenul deloc si nici nu am avut probleme cu cosurile. Eu folosesc mereu creme/body butter hidratante pentru corp de la The Body Shop si sunt foarte multumita de ele, dar nu le aplic si pe fata. M-am gandit ca am nevoie de o crema mai versatila pentru fata care poate fi folosita atât ziua cât şi noaptea.





În mare parte, cred că voi folosi acesta crema pentru pleoapele mele şi pentru zonele uscate ale fetei mele. Pretul este putin cam ridicat pentru a fii folosita pe tot corpul. In caz ca nu voi gasi alt produs care sa ma 'satisfaca' la fel ca si aceasta crema, o voi mai cumpara. Imi este destul de greu (si poate fi cateodata fustrant) sa-mi gasesc o crema pentru ten care sa nu fie lipicioasa, sa se absoarba foarte repede, sa fie mai ales pe baza de minerale si sa imi hidrateze zonele uscate ale fetei. Problema este ca M·A·C Mineralize all-over Lotion nu face parte din gama permanenta pentru ingrijire M·A·C. Eu am cumparat-o din Austria si fata de acolo mi-a spus ca face parte din gama permanenta M·A·C Skincare dar m-am uitat pe site-ul lor oficial din USA si nu am gasit-o. Am gasit-o totusi pe site-ul MACY`S - MAC Mineralize All-Over Lotion costa $29.50.

P.S. Am sa incerc aceasta crema si in combinatie cu un fond de ten si o sa va spun ce mi-a iesit ;-)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...