mai 16, 2011

Unghii mate ca prin magie cu China Glaze Matte Magic!

Deja de un an si ceva am inceput sa imi cumpat cat mai multe oje mate. Am citit o gramada de review-uri referitoare la acest trend si la culorile disponibile si m-am gandit sa imi cumpar si eu cat mai multe nuante din colectia OPI Matte, lansata acum 2 ani in luna mai. Am incercat din aceasta colectie un mov inchis ce batea spre negru, Lincoln Park After Dark. Imi placea foarte mult aspectul de "crema" pe care il are aceasta oja. Am Lincoln Park After Dark si in varianta "normala" si vreau sa va marturisesc ca aceasta tine mult mai mult pe unghii decat cea in varianta mata. De ce? Cred ca acest lucru se datoreaza formei ojelor mate. Chiar de pe ambalaj sunt ne avertizeaza cei de la OPI ca variantele mate nu rezista la fel de mult ca alte lacuri OPI.

Formula, mie personal, imi place deoarece nu este lipicioasa, este subtire dar foarte opaca. Toate ojele mate au o opacitate mare, doar două straturi de oja sunt suficiente. Se usuca foarte repede de aceea trebuie aplicata rapid şi uniform! Există un truc pentru aplicarea ojelor mate. Ele sunt foarte neiertătoare şi au o uscare ultra rapida, astfel încât trebuie să fii intotdeauna atenta cum aplici primul strat (cel mai important strat).

Nu ştiu de ce este indicat sa nu aplici un base coat (lac de unghii baza). Cu aceste oje, în special, recomand cu siguranta sa se foloseasca un base coat bun pentru ca vor rezista mai mult pe unghii. Din experienţa mea va pot spune ca aceste oje mate nu au tendinţa de a pata unghia daca sunt aplicate fara base coat. Eu nu port nici o oja fara a aplica un strat de protectie peste unghiile mele. 

Avand mai multe dezavantaje decat avantaje m-am gandit totusi sa imi mai comand si alte oje mate de la alte firme. ORLY Matte Couture au fost lansate dupa colectia OPI, in luna august. Am fost foarte curioasa sa le incerc si mi le-am cumparat pe toate cele trei din colectie. Mergand pe deviza " Because Matte is the New Black! " am purtat aceste nuante cu atitudine si am devenit chiar obsedata de ojele mate (pana cand cei de la OPI au lansat Shatter-ul, bineinteles).

La scurt timp dupa ce am cumparat colectia de oje mate de la Orly, cei de la China Glaze au lansat top coat-ul/lacul matifiant Matte Magic. Atunci cand l-am comandat am fost foarte entuziasmata deoarece puteam transforma prin magie orice oja preferata intr-o oja mata. Impreuna cu Essie Matte About You ($10, essie.com) and Rescue Beauty Lounge Matte Top Coat ($18, RescueBeauty.com) aceste top coat-uri au acelasi efect iar acest lucru se datoreaza faptului ca sunt fabricate de aceeasi firma. Daca e sa fac o comparatie intre cele 3, voi alege cu siguranta China Glaze deoarece se aplica mai bine si uniform decat celelalte (pensula este mai micuta)

Am si acteva poze pentru voi: ZOYA + CHINA GLAZE MATTE MAGIC!
Enjoy!






Un comentariu:

  1. m-ar interesa si pe mine o oja China Glaze Matte Magic ... de unde as putea sa o procur? multumesc.catalina

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...