august 02, 2011

Giveaway produse Mario Badescu oferite de Carespot!

Saptamana trecuta am fost contactata de doi reprezentanti ai site-ului carespot.ro si am fost intrebata daca doresc sa colaborez cu site-ul lor. Motivul pentru care am acceptat aceasta colaborare este faptul ca stiam de existenta site-ului dinainte sa ma apuc de scris review-uri pe blog si mai ales ca aduc produse profesionale, produse pe care, dupa cum v-ati dat seama din postarile mele, eu le ador si pe care le incerc ori de cate ori am ocazia! Sambata am stabilit detaliile si azi am primit coletul cu un produs pentru mine ( + inca doua(2) mostre) si o surpriza pentru cititoarele mele dragi. O sa fac un review detaliat in saptamanile ce urmeaza si la produsele primit! Dupa cum stiti o sa imi spun parerea despre toate marcile si produsele incercate cu aceeasi sinceritate, indiferent ca le-am cumparat eu, ca mi-au fost trimise de catre un colaborartor sau ca mi le-a facut o prietena, fratele, iubitul etc cadou. Sunt sigura ca cititoarele (poate chiar cititori) mele sunt fete destepte si stiu ce fel de produse prefer si cat de radicala sunt in ceea ce priveste reclama ascunsa!


Acestea fiind spuse...haideti sa trecem la partea cea mai importanta a postarii, si anume astazi va prezint un dragut Giveaway care include un set de trei(3) produse de la Mario Badescu, set pus la dispozitie prin amabilitatea Domnului George, reprezentant al site-ului carespot.ro. Dupa 44 de ani de la lansare, in exclusivitate pe siteul carespot si in Baneasa Shopping City - de la 1 iulie 2011. Produsele Mario Badescu contin extracte botanice si ingrediente naturale, sunt  foarte cunoscute si laudate in USA. Tratamentele cosmetice au avut un real succes si sunt folosite, in prezent, de celebritati de la Hollywood precum Oprah, Cher, Jeniffer Aniston, Eva Longoria, Natalie Portman, Sharon Stone, Sarah Jessica Parker si multi altii.

Eu am primit sa testez Tratament facial Mario Badescu Silver Powder, o brosura in care sunt prezentate produsele MB mai in detaliu si doua(2) mostre ale altor doua produse ( Crema de ochi Mario Badescu Ceramide Eye Gel si Ser Mario Badescu Herbal Hydrating). De asemenea, am mai primit un super portfard cadou pentru voi, dragele mele cititoare!

Portfardul include trei(3) produse Mario Badescu pe care le puteti castiga. Giveaway-ul se desfasoara in perioada 2-9 August! 
  1. Hydrating Hand Cream, 
  2. A.H.A. Botanical Body Soap
  3. Summer Shine Body Lotion







Conditii de participare:

1. Urmareste-ma pe Twitter @afroditagirl si sa da retweet acestei postari - butonul din dreapta verde!
2. Urmariti-ma prin Google Friend Connect (in dreapta sus este pozitionata casuta GFC).
3. Apasa casuta 'LIKE' pe Facebook: Fan Page: @AfroditabeautyShop si (Friend Page: @Afrodita Beautygirl) si posteaza despre acest concurs pe peretele tau. Poti apasa butonul 'SHARE' de la sfarsitul postarii.
adresa ta de e-mail:


Delivered by FeedBurner

5. Intrebari optionale: Daca raspundeti la toate intrebarile veti avea +3 (entries) sanse de a castiga acest set Mario Badescu - Va sunt cunoscute produsele Maio Badescu? Ati mai folosit produsele lor? Ati fost multumite? Ce produse v-ar tenta sa incercati din gama Mario Badescu?



Atentie: Trebuie sa completati formularul din postare ca sa va inscrietii la giveaway! De asemenea, daca doriti sa aveti mai multe sanse de castiga, lasati un comentariu cu raspunsul la intrebarile optionale! Multumesc mult si succes tuturor! Toate inscrierile vor fi verificate. Voi anunta pe data de 10 August un castigator! Castigatorul trebuie sa imi dea e-mail in decurs de 48h, altfel va trebui sa aleg altul!

Puteti sa imi scrieti oricand daca va intereseaza sa fac review la un produs anume, folosind butonul CONTACT din meniul de navigare si va voi indeplini dorinta in acel mai scurt timp. Sunt deschisa oricand la intrebarile/sugestile/criticile voastre. Inca o data, va multumesc ca sunteti alaturi de mine si ca lasati comentarii la postarile mele! Pe margine in partea dreapta se afla butoane pentru a ma urmari pe Facebook si Twitter! De asemenea, fiecare postare contine un buton Like sau 'Tweet' pentru a va putea arata aprecierea fata de articol.

XOXO,
Afrodita

28 de comentarii:

  1. Am auzit despre produsele Mario Badescu si chiar eram un pic frustrata pentru ca nu le-am vazut in magazinele din Romania, cu toate ca sunt create de un roman. Fetele din SUA sunt foarte incantate de ele, este prin internetul de review-uri pozitive. Nu am avut ocazia sa le incerc pana acum, dar mi-as dori foarte mult. Un produs la care visez este "Drying lotion", pentru acnee, despre care am auzit ca este foarte eficient.
    Felicitari pentru giveaway, am fost foarte entuziasmata cand am vazut despre ce este vorba. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, asa este, fetele din USA sunt tare multumite de produse dar din pacate aici in Romania nu prea s-a auzit de ele! Abia astept sa incerc Silver Powder, m-au cam nimerit cu acest produs deoarece am mare probleme cu punctele negre :-( ! Multumesc mult, ma bucur ca te-ai entuziasmat! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nicoleta Corina Raduaugust 02, 2011

    Daca nu am cont de Twitter nu pot participa?

    RăspundețiȘtergere
  4. 5. Din pacate nu am cunoscut produsele Mario Badescu, dar mi-ar face placere sa le incerc. Ce m-ar tenta sa incerc din gama Mario Badescu este Tratament facial Special Healing PowderLaura

    RăspundețiȘtergere
  5. Gramudanielaaugust 03, 2011

    Nu este cinstit... noi cele care nu avem cont de twitter sa nu putem participa :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Ba da, dar te rog sa mentionezi asta in comentariu!

    RăspundețiȘtergere
  7. Oooo dar nu vreau fete triste aici pe blog-ul meu! Sigur ca poti participa, doar te rog sa-mi mentionezi ca nu ai cont in casuta respectiva!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nicoleta Corina Raduaugust 03, 2011

    Gata am completat formularul :)

    Nu am folosit produsele Mario Badescu dar mi-ar placea pentru ca am auzit numai de bine despre ele. Prima de la care am auzit de acest brand este Valentina Pelinel.
    Mi-ar placea sa incerc  Mario Badescu Strawberry Face Scrub

    RăspundețiȘtergere
  9. 'neata!
    Offf..nici eu n-am cont pe twitter, facebook... nu sunt pro acestor tipuri de retele...

    Si ca sa raspund la intrebarile tale ca tot spuneai ca putem avea si noi o sansa, prima data am auzit de ele la un post reclama pe un forum saptamana trecuta; deci pana atunci nu stiam de ele si am cautat repede pe Google site-ul lor ca sa aflu mai multe.
    Apoi, la doua zile, am intrat pe Carespot.ro (intru des pe site pentru ca imi cumpar si de acolo produse pentru par) si am vazut ca au si ei aceste produse. 
    Si primele pe care le-as cumpara ar fi produse pentru ten matur, pentru mama mea, tocmai pentru ca am auzit ca ar fi bune.
    Trebuie sa imi mai trec email-ul in casuta de sus? 

    RăspundețiȘtergere
  10. Da mailul si numele GFC pin care ma urmariti (daca aveti)

    RăspundețiȘtergere
  11. Gramudanielaaugust 03, 2011

    Nu cunosc aceste produse ... doar ce am citit pe bloguri si pe net... as vrea sa incercprodusele pentru ten gras... posed unul si imi da mari batai de cap :) 

    RăspundețiȘtergere
  12. am auzit de curand de aceste produse... sa spunem cam o saptamana
    nu am folosit niciodata asa ca nu pot raspunde la urmatoarea intrebare
    as incerca emulsia hialuronica cu vitamina c, cate ceva din gama bath and body, crema pentru coate si calcaie si o gama completa anticaderea parului

    RăspundețiȘtergere
  13. Tofan Anamariaaugust 03, 2011

    Buna!
    prima data am auzit de aceste produse acum o saptamana si un pic pe un alt blog de beauty. cel mai mult mi-a facut cu ochiul Mario Badescu Strawberry Face Scrub;
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna!Eu am aflat de aceste minunate produse de pe carespot si inca de la prima vizualizare mi-am dat seama ca sunt niste produse bune, de o calitate aparte, calitate redata si prin ambalajul dragut si simplu pe care il au.
    Inca nu mi-am comandat nimic pt ca inca mai am stocuri de la o alta firma careia i-am fost destul de fidela zic eu tinand cont de faptul ca am un ten foarte sensibil si pretentios si o data ce am gasir ceva cu care ma impac bine ....sunt constanta.
    Ce as dori sa incerc din produsele Mario Badescu ar fi cele pt ingrijirea fetei, bineinteles, un demachiant si am pus ochii pe cel cu alge marine care e potrivit pt tenul meu sensibil, un spray de fata revigorant cu apa de trandafiri..cred ca e super senzatia.....m-a atras pt ca se spune ca impiedica deshidratarea si ca nu irita pielea....si pt un plus de hidratare as vrea o crema ..insa la capitolul acesta sunt multe de studiat si nu m-am hotarast asupra uneia...as vrea una si pt zi insa acolo nu prea gasesc una potrivita pt tenul meu....pt noapte ar fi cea cu colagen.
    Mult succes tuturor participantelor la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna, Ioana
    Ce gama folosesti acuma?

    RăspundețiȘtergere
  16. Prima oara am vazut produsele acum ceva timp pe site-ul beaytybay.com. Ma tenta foarte mult sa cumpar Mario Badescu Drying Lotion si cred ca pana la urma am s-o fac :D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  17. buna afrodita,buna tuturor.. e prima oara cand aud despre aceste produse!
    Poate voi avea ocazia sa le pot incerca si atunci am sa revin cu alte comentarii mai de folos!
    Va pup 
    Si succes tuturor! popici

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna Afrodita !
    Q/A
    Va sunt cunoscute produsele Mario Badescu? De multa vreme auzisem de ele, dar nu mai mult decat ca sunt scumpe, laudate de vedete si ca nu se gasesc in Romania. Mai apoi am aflat mai multe detalii pe blogul Cameliei.Ati mai folosit produsele lor? Nu am folosit si nici nu imi permit, am o sansa prin aceste GA minunate. Ati fost multumite? -Ce produse v-ar tenta sa incercati din gama Mario Badescu?Crema de ochi Bruno Vassari Kianty Botox Eye Lift Ox pentru mine si Tratament facial Mario Badescu Healing Cream pt partener ar fi grozave sa le incercam :)mihaela.mihordea at gmail dot com

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu am primit cateva produse ca sa le incerc. Sunt pentru ten matur (produse care le va incerca mama) si pentru ten tanar, produse pe care le voi incerca eu. Produsele primite de mine sunt pentru fata si sunt mai greu de "probat" . Produsele oferite la giveaway sunt produse de corp si sunt f bune! Am sa revin cu un feedback detaliat la produsele incercate de la MB.

    RăspundețiȘtergere
  20. Aleka Sarah Vladareanuaugust 08, 2011

    Ca sa raspund la intrebari.... nu am auzit pana de curand de produsele Mario Badescu, nu le-am incercat si daca ar fi sa imi achizitionez sau sa incerc ceva ar fi Crema de ochi Mario Badescu Hyaluronic Eye Cream.

    Lots of love,
    Sarah.
    (aleka_rock_rose at yahoo dot com)

    RăspundețiȘtergere
  21. Produsele Mario Badescu imi sunt cunoscute doar din vedere (fac impresie buna). Am aflat despre ele de la Carespot cu ocazia unui concurs organizat de ei pe FB si uite asa am ajuns la 'rasfoit' catalogul de produse.
    Nu am folosit pana acum aceste produse, dar tentatia e mare :)
    Dintre produse mi-ar placea Tratamentul facial Mario Badescu Healing Cream din gama de tratamente impotriva acneei.
    O vara frumoasa tie si cititoarelor tale,
    Cristina
    prof.cristina13[@]yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  22. 1.Va sunt cunoscute produsele Maio Badescu?  E prima data cand aud de aceste produse, dar cum sttiu ca tu folosesti doar produse bune, am incredere si merg pe mana ta
    2. Ati mai folosit produsele lor?  Nu, e prima data cand aud de ele, dar mi-am facut o idee.
    3.Ati fost multumite? Sigur voi fi.
    4.  Ce produse v-ar tenta sa incercati din gama Mario Badescu?  As vrea sa incerc crema de ochi  Mario Badescu Ceramide Eye Gel  pentru ca tot ce am incercat pana acum pentru ochi nu m-a multumit.
    Mail: blonde.kitten@ymail.com

    RăspundețiȘtergere
  23. Produsele Mario Badescu imi sunt cunoscute tot de pe bloguri ( chiar si internationale), dar nu le-am incercat. Mi-ar placea sa testez Summer Shine Body Lotion.

    X.O. X. O

    Flavia

    mail : flavyyaaa@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna
    Pentru intrebari:
    Am auzit de curand de produsele Mario Badescu citit prin diverse bloguri si giveaway dedicate produselor de cosmetica si pe facebook.Asadar nu le-am folosit dar din cate am citit sunt foarte bune.Cu siguranta  voi fi multumita!As fi curioasa sa le incerc si in mod in special Hydrating Hand Cream .

    RăspundețiȘtergere
  25. Ony_stanciuaugust 09, 2011

    buna!
    nu am folosit pana acum produsele, desi am auzit de ele prima data pe facebook si mi-au facut o impresie buna :)
    mi-as dori sa incerc produsele din gama anti aging

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...