septembrie 01, 2011

Experienta mea cu benzile de ceara rece pentru fata

Mereu m-a preocupat acest subiect, despre epilarea parului facial dar niciodata nu i-am dat cu adevarat importanta. Am avut unele experiente foarte urate cu benzile de epilat parul facial dar se pare ca nu m-am invatat niciodata minte. Ceea ce a umplut paharul a fost ultima intamplare pe care am avut-o cu benzile faciale pe care le-am cumparat dintr-o farmacie Sensiblu. De obicei foloseam benzile epilatoare de la Veet, sunt foarte multumita de cele de corp si le-am incercat si pe cele de fata. Nu pot sa spun ca am fost foarte incantata cele pentru fata, m-am si iritat si mi-au aparut cateva bubite a-2-a zi, pe fata. De data aceasta m-am gandit sa cumpar altele decat cele de la Veet, tot din comert, dupa ce o farmacista de la Sensiblu mi le-a recomandat.


Benzile pentru fata se numesc NAIR, costa in jur de 23 de RON, cam tot atat ca si benzile de la Veet. Ei bine, m-am ales cu o iritatie de zile mari dupa ce mi-am epilat mustata si partea de jos a buzelor. Sa nu va ganditi ca nu le-am aplicat corect, am curatat zona respectiva si am aplicat benzile doar o data, niciodata de doua ori in aceeasi zona. Parul s-a luat destul de bine dar a-2-a zi eram plina de bube foarte urate, zici ca aveam ceva boala. Am suferit vreo 4-5 zile pana sa imi treaca si mi-am blestemat toate zilele ca am folosit aceste benzi pentru fata NAIR si ca am ascultat-o pe aceea farmacista (stupid me). Problema era ca in perioada aceea mergeam si foarte des la sala si la sauna, transpiram mult si ma stergeam cu prosopul, si acest lucru nu era deloc favorabil pentru. Cu benzile de la Veet am avut probleme si mi-au aparut cateva bubite, dar mi-au trecut dupa 2 zile si nici nu se vedeau asa de tare. Benzile pentru corp de la NAIR nu le-am incercat, prin urmare nu ma pot pronunta asupra calitatii lor. Daca le-ati incercat voi, fetelor, mi-ar placea sa stiu si sa imi spuneti daca sunteti sau nu multumita de ele.

De ce nu am fost pana acuma sa ma epilez la un salon cu ceara profesionala?


Acesta este o intrebare la care nici eu nu pot raspunde, cert este ca am fost foarte fraiera ca nu m-am dus. Dupa ultima experienta nasoala cu benzile faciale m-am gandit ca este cazul sa ma duc la salon si sa vorbesc cu o cosmeticeana despre problema mea. De obicei, mergeam aici in Brasov la LadyD (merg de vreo 10 ani), acolo ma facea Alexandra cu ceara profesionala clasica in zona inghinala, pe picioare si la sprancene, dar momentan ea este in concediu pre-natal. Niciodata nu m-am gandit sa ma programez si pentru parul facial iar acuma este prea tarziu. Am sunat la cateva saloane din Brasov si nu am gasit pe cineva sa ma epileze cu ceara clasica si am renuntat. Zilele aceastea, am vorbit cu o prietena si mi-a spus ca ea merge la o fata pe str. Michael Weiss si ca este foarte multumita si nici nu este scump. M-am programat pentru luni si abia astept sa va spun cum a fost. O sa ma epilez inghinal, lung si facial.

Cat de importanta este ceara profesionala?

Ceara profesionala nu este tocmai ieftina, dar exista saloane de unde puteti sa o cumparati si sa beneficiati de un discount. Ceara profesioanal este foarte diferita de ceara din comert, mai ales in compozitie. Principalele diferenta constau in: diferenta de pret, performatanta, calitate, eficacitate. Cosmeticiana la care obisnuiam sa ma duc mi-a spus ca ceara clasica profesionala poate fi folosita si cu benzi iar pielea tot nu este la fel de agresata (ca si cu benzile faciale din comert) si nici nu o sa-mi apara bube pe fata deoarece totul este facut in conditii foarte igienice. Se pare ca efectele secundare sunt mult mai putin probabil sa apara daca folositi cearac profesionala.

Puteti cumpara, de asemenea, ceara profesionala si de pe internet, eu va recomand kit-ul de ceara GiGi Professional Brazilian Waxing Kit. Iar pentru incetinirea cresterii parului va recomand GiGi Slow Grow Hair Removal Wax. Am primit multe intrebari/cereri in legatura aceste produse de la GiGi dar din pacate ele nu se gasesc in Romania dar el puteti cumpara de pe site-uri din UK sau USA care trimit si in Romania.




Voi ce benzi de cearca rece folositi? Sunteti multumita de ele? Mergeti al salon sa va epilati parul de pe fata?

XOXO,
Afrodita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...