noiembrie 10, 2011

Bobbi Brown Long-Wear Gel Eyeliner vs. MAC Fluidline

 

 Astazi voi vorbit putin despre un tus gel de la Bobbi Brown, best-seller peste hotare, care mie personal imi place foarte mult si pe care eu l-am pus la incercare acuma cateva saptamani alaturi de tusul gel Fluidline de la MAC Cosmetics. Eram foarte curioasa cat de mult tin amandoua si daca, intr-adevar este adevarat ca cel de la Bobbi Brown (fiind si mai scump) rezista mai mult, deci este mai bun. Sunt asa de suparata ca nu ne putem bucura si noi de aceste produse aici in Romania, nici macar nu au fost introduse in lantul de magazine Sephora Romania da pai sa le mai gasim pe altundeva. Bineinteles, aici intervine vesnica intrebare:  
Preferati tusurile lichide (cu varf subtire), sub forma de gel sau creionale de ochi?
Cu riscul de  a ma repeta va spun ca eu sunt o fana inraita a creioanelor/tusurilor gel/tusurilor lichide de ochi. La creionale de ochi le prefer pe cele de la de la MUFE si Urban Decay, drept dovada am si cumparat setul lor de 10-15 creionale UD Glide-on 24/7 Eyeliner. Tusurile sub forma de gel si cele cu varf ascutit le prefer pe cele de la MAC Cosmetics, iar pana in prezent am fost si multumita de acestea. Cand mai vine vreo prietena pe la mine si ma intreaba de ce ma obosesc sa am mai mai multe tusuri in colectia mea de machiaj, mereu ii raspund ca fiecare tus are textura diferita si prin urmare, fiecare are un scop anume. Este foarte important sa experimentati cu tusurile de ochi si sa vedeti ce textura vi se potriveste mai bine dar in acelasi timp, trebuie sa recunoastem, ca aceasta este o investitie destul de mare, mai ales daca este vorba de produse de calitate superioara, asa cum sunt si cele de la Bobbi Brown. Eu sunt de parere ca merita sa investesti in aceste produse deoarece vor fi aplicate pe cea mai delicata parte a fetei: ochii.


Si ca sa va raspund la intrebare, eu prefer tusurile sub forma de gel. In afara faptului ca acestea se armonizeaza si se estompeaza foarte bine cu alte nuante, acestea are o formula foarte groasa si pigmentata si trebuie folosit doar foarte putin de fiecare data (deci isi merita pretul). Un borcanas din acesta de tus sub forma de gel imi ajunge mie 'like forever'. Cred ca il am pe cel de la MAC de peste un an si inca este in stare foarte buna. Am grija de fiecare data sa-l inchid cum trebuie ca sa nu se usuce. Faptul ca, odata expuse la aer, aceste tusuri incep treptat sa se usuce, este un MARE minus. Cu tusurile de la MAC am patit-o iar unul dintre ele mi s-a si uscat, sunt foarte curioasa cat de rezistente sunt acestea de la BB. Bineinteles ca nu am sa-l las deschis si sa experimentez acest lucru dar am sa ma lamuresc in timp. Mai jos am incercat tusul gel Long-Wear Gel Eyeliner de la BB alaturi de tusul Fluidline de la MAC.


 De la stanga la dreapta: BB Long-Wear Gel Eyeliner Black Ink, Fluidline Blacktrack, Long-Wear Gel Eyeliner Black Ink, Long-Wear Gel Eyeliner Graphite Shimmer Ink.

De jos in sus: BB Long-Wear Gel Eyeliner Black Ink, Fluidline Blacktrack, Long-Wear Gel Eyeliner Black Ink, Long-Wear Gel Eyeliner Graphite Shimmer Ink.

Dupa cum vedeti nu prea se observa o foarte mare diferenta dintre cele doua tusuri dar ceea ce am observat eu este faptul ca cel de la BB Long-Wear Gel Eyeliner Black Ink se usuca mai repede decat Fluideline-ul de la MAC. In poza se vede ca si cum ar fi Fluideline-ul mai pigmentata dar acest lucru este doar din cauza ca acesta nu s-a uscat de tot. Se poate vede in prima poza ca tusurile sunt cam la fel de pigmentate (aici erau aplicate fresh). In ceea ce priveste rezistenta, BB Long-Wear Gel Eyeliner Black Ink este mai rezistent decat Fluidline Blacktrack si asta am observat foarte bine atunci cand am incercat sa le sterg dar si dupa ce le-am purtat pe amandoua pe pleoapa, o zi intreaga. 


Daca ar fi sa aleg dintre cele doua pe cel mai de calitate, l-as alege cu siguranta pe cel de la Bobbi Brown, cu toate ca sunt declarata fana MAC numarul 1.  :) 

Marca: http://www.bobbibrowncosmetics.com/images/bobbi_brown-logo.png Award Winning Long-Wear Gel Eyeliner
Pret: $21 (sephora.com, straberrynet.com)
Utilizare: Tus de ochi sub forma de gel cu rezistenta indelungata 
Nuante:  Black Ink, Graphite Shimmer Ink.
Premii: Beauty' by 'Allure' Magazine (2011). Best liquid liner by 'The Knot' Magazine(2010).
4.8 out of 5 4.8 out of 5 pe site-ul oficial www.bobbibrowncosmetics.com


Parere Afrodita Beauty Blog: Aprobat






Sper ca v-a fost de folos acest review in alegerea unui tus sub forma de gel de calitate!
XOXO,
Afrodita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...