mai 08, 2011

Review: MAC Cosmetics Technakohl Liner

MAC Cosmetics Technakohl Liner
Pret: US$14.50
Valabilitate: pe site-ul oficial si in toate reprezentantele MAC
Nuante:  Graphblack, Purple Dash, Uniform, Brownborder
Technakohl este o linie de creioane de ochii versatile, mecanice. Creioanele au o formulă moale şi cremoasa, si indeajuns de pigmentate. Nuantele se pot amesteca dupa preferinte, se usuca rapid si au un finis de lunga durata. Resprezinta o modalitate simplă de a sublinia linia superioara si inferioara a genelor.


Review-ul meu:

Îmi plac Liners Technakohl de la MAC pentru faptul că se pot aplica cu precizie!

1. Se presupune ca sunt rezistente la apă. Dupa ce le-am aplicat pe partea superioara a genelor a trebuit sa astept cateva minute pentru a se usca. Tin sa mentionez ca am asteptat mai mult decat la creioanele mele preferate Urban Decay 24 / 7 Glide-On. Faptul ca se usuca foarte rapid este doar un mit. 

2. Odată ce s-a uscat, nu este in totalitate rezistent la transfer. S-a intamplat sa mai curga, dar, cu siguranta nu în măsura în care sa ajung sa arat ca un panda. Rezista pentru 4-5 ore (cam asta este intervalul pentru toate creioanele de ochii pe care le folosesc, in afara de cele de la UD sau cele lichide waterproof)

3. Ai nevoie de un demachiant pentru ochii

4. Textura este destul de moale şi nu lasa vreo senzatie de "arsura" etc cum lasa unele tusuri. Am încercat sa il aplic chiar ca o bază pentru ochii în timp ce imi faceam Smokey Eyes şi se potriveste perfect. Abia acuma mi-a trecut prin minte ca trebuia sa fac un swatch pentru nuanta Graphblack si Urban Decay 24 / 7 nuanta Zero. Lasati-mi un comentariu daca doriti sa va fac o comparatie intre cele 2!

5. Nuantele nu sunt unice dar se preteaza oricarui look de seara, Smokey Eyes etc. Mi-ar placea totusi sa incerc si alte nuante! De exemplu Jade sau Smoothblue





Mai multe motive de a alege MAC Technakohl

  • pentru durabilitate: +
  • pentru finisul soft: Deşi majoritatea prefera MAC Fluidline nuanta Blacktrack, eu prefer cateodata creioanele Technakhols, mai ales atunci când vreau un aspect mai natural. 
  • varful ascutit: vârful creionului este subtire si nu are nevoie sa fie ascutit. Pot obţine o linie de contur foarte fina!
 Nota 4.3 din 5

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...