aprilie 16, 2009

Rezultatul concursului Kerastase




Fericita castigatoare a produselor Kerastase din 4 APILIE este "Simina"
Doamna a avut urmatorul comentariu:

"Pai povestea parului meu incepe asa:))aveam un par lung lung si sanatos (am stat 3 ani sa creasca atata):( si anu trecut se purta foarte mult paru drept drept si cum paru meu era destul de ondulat nu era zi in care sa nu ma indrept la par cu placa...avand o placa care nu era atat de buna si ardea paru foarte tare si toate produsele care le foloseam pentru a intarii parul ca el sa ramana drept ...mi l-au distrus de tot si a trebuit sa ma tund scurt era pana la umeri cam ...si crezand ca s-a regenerat iar am continuat sa ma inderept putin mai rar ,dar degeaba paru meu era ars si tocit si nu prea mai aveam ce sa tund din el ca daca ma mai tundeam ajungeam ca un baiat:Dam incercat o gramada de produse si profesionale si luate din comert...dar degeaba..pana cand de ziua mea am primit de la cea mai buna prietena a mea care nu este din Romania mai multe produse Kerastase ...stiu ca mi-au facut foare foare bine mai ales samponu si masca de par ...din pacate s-a consumat si am cautat dar nu am mai gasit pana astazi cand am descoperit acest concurs:xSi va spun fetelor merita sa incercati!La mine a mers:)si mi-as dori sa mai am inca odata acest ulta mega super produs:X "


Asteptam datele corecte din BI (numele prenumele, adresa, orasul/judetul), de la castigatoarea noastra, prin e-mail.


Urmariti-ne in continuare si veti vedea surprizele pe care le pregatim!!!!!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...