mai 18, 2009

Concurs finalizat!

Am avut o mica intarziere cu anuntarea castigatorului produselor Joico din data de 15 mai deoarece am fost plecati la o conferinta.
Fericita castigatoare a unui sampon profesional Joico si o umbrela cu logo-ul Joico este DeeeDeee. Dansa a postat urmatorul comentariu
Parul frumos si bine ingrjit este o carte de vizita pentru fiecare femeie. Am incercat cateva produse Joico si sunt foarte multumita de ele.Din pacate in zona unde locuiesc eu nu se gasesc.Ele au un efect miraculos , pur si simplu duc la extrem frumusetea parului.Cu ajutorul lor parul devine un acesoriu de lux, pur si simplu te face sa te simti mai frumoasa.Nu se compara cu nimic din ce am incercat pana acum.Merita incercate!

Image Hosted by ImageShack.us

Asteptam castigatoarea sa ne contacteze prin e-mail sau prin formularul de pe site-ul nostru principal cu datele din buletin dansei!

The rest of your post here



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...