iulie 24, 2009

Ce se mai poarta pe unghii?


Oja neagra - preferata de vedetele de la Hollywood dar si preferata de mine ;)

Rihanna, Heidi Klum, Mischa Barton, Lindsay Lohan, Nicole Richie, Madonna, Victoria Beckham – toate sunt fane ale ojei negre.
Desi aceasta nuanta este, in general asociata cu rock-ul si punk-ul, stilistii din toata lumea va pot confirma ca oja neagra este in trend si ca poate fi asociata cu orice tinuta de la elegant, glamour pana la casual si sport.

Dupa cum puteti vedea si in imagini, oja neagra arata bine doar pe unghiile scurte, asa ca incercati sa evitati o astfel de nuanta pe unghiile lungi. Eu am unghiile scurte dupa ce m-am chinut 2 ani cu unghiile false din acryl. Pot sa va zic ca ador aceasta combinatie de roz cu negru, Rihanna este o artista desavarsita dar si foarte frumoasa, stie exact cum sa se puna in valoare. Si combinatia alb negru imi place la nebunie (vezi poza Victoria Beckham!)

Saptamana aceasta no sa mai stau pe ganduri si am sa-mi achizitionez si eu cateva sticlute de oja dark: Lincoln Park After Dark (noua colectie OPI Matte), Black Cherry Chutney, Siberian Nights etc.! Am ales cateva nuante pe care le-am observat mai indeaproape atunci cand am actualizat catalogul cu produsele de la OPI. Cu ocazia asta am sa ma uit si la alte firme dupa oja dark!

Vezi nuantele mele preferate...












Daca te-ai hotarat sa folosesti oja inchisa la culoare, tine minte:

* e bine sa te gandesti la oja neagra ca la un accesoriu; de aceea, incearca sa nu il banalizezi purtand mai multe bijuterii decat ar trebui.
* intotdeauna aminteste-ti sa aplici un strat de lac incolor, pentru ca oja colorata poate da o aparenta galbuie unghiilor dupa inlaturarea vopselei.
* dupa aplicarea ojei, pentru a obtine un efect deosebit, adauga un strat subtire de lac incolor; astfel, vei oferi stralucire unghiilor.
* daca obisnuiesti sa-ti faci manichiura la un salon de infrumusetare, ar fi bine sa-ti cumperi nuanta pe care o folosesc, pentru eventalitatea in care va fi nevoie sa retusezi lacul (pana si cea mai mica imperfectiune devine observabila pe fond negru).
























Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...