august 17, 2009

Alte "bunatati" de la MAC - MAC Makeup Art Cosmetics — Pigments & Reflects Glitters



Produse: 9/10
Valoare: 9/10
Usor de utilizat: 7-8/10
Ambalajul: 8/10
Parere proprie: 9/10
Colectie valabila din: 20 August


Dupa cum bine stiti colectia noua MAC Makeup Art Cosmetics include trei mini colectii si anume: Colectia pictorului Richard Phillips care include 15 produse MAC, colectia ilustratoarei Maira Kalma care include 11 produse MAC si colectia fotografului Marilyn Minter pe care vi-o voi prezenta in acest articol.





Doresc sa va prezint astazi colectia de pigmenti/sclipici deoarece a fost ceea care mi-a atras atentia cel mai mult. Am citit ca multe fete si-au ales deja produsele favorite si anume: Heritage Rouge si Push the Edge. Eu imi aleg Cocomotion si sunt sigura ca se va aplica superba pe o piele bronzata ca a mea. Cu toate aceastea am inteles ca produsele pot provoca iritatii la ochi (se poate vedea o poza mai jos) asa ca trebuie sa aveti mare grija cu ele si cum le aplicati. Produsele alease de renumitului fotograf Marilyn Minter sunt urmatoarele (poze avanpremiera):

MAC Slipici de ochi cu reflexe $29.50
* Reflects Copper: sparkling saffron
* Reflects Rust: sparkling warm red

MAC Sclipici de ochi $29.50
* Gold: sparkling chunky gold
* Fuchsia: sparking fuchsia

MAC Pigmenti $29.50
* Cocomotion: dirty gold bronze with gold pearl
* Brash & Bold: bright magenta
* Heritage Rouge: dirty brown plum
* Push the Edge: deep bright purple with pearl

MAC Lip-Gloss Transparent $28
* Clear Gloss: clear

Ce o sa-mi cumpar sa incerc? Habar n-am! Ce produs v-ar placea voua fetelor sa-l aduc si sa il pun la bataie la concus? Decisions, decisions! ;)

Fotograf: Marilyn Minter









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...