august 17, 2009

Care a fost cea mai buna si cea mai rea experienta a saptamanii?


Cea mai buna: De curand cei de la Urban Decay au avut reduceri de vara de 30% si m-am gandit sa-mi mai cumpar si eu cate una alta. Dupa ce am vazut catalogul cu produsele din noua colectie pe care de altfel le si stiam deoarece vi le-am mai prezentat si pe site (Ink Eyeliners Urban Decay, Creion de ochi 24/7 Glide-On), m-am gandit sa ma joc putin ;). Asadar m-am gandit sa incerc noul look pentru toamna de la Urban Decay. M-am inspirat din urmatoarele poze:



De ce am avut nevoie (desigur ca numai produse din gama Urban Decay): Buze: Creion de buze 24/7 Glide-On nuanta Wallflower peste care m-am dat cu ruj-ul nuanta Naked on my lips.
Ochii: Ca sa creez linia mov am folosit creionul de ochii din noua colectie Ink For Eyes Cream nuanta Binge (este un albastru pe care imi place mult - si anume navy-blue) iar sub aceasta am dat cu fadul de ochi Deluxe Eyeshadow nuanta Frigid (se poate observa mai jos in poza).


Voilà:



Cea mai rea experienta:
Urasca ca de fiecare data cand imi cumpar ceva nou si-l testez pe fata, imi apar cosuri. Am observat ca atunci cand nu am timp suficient sa-mi fac ritualul de make-up am astfel de probleme. De curand am primit o mostra de la Laura Mercier Tinted Moisturizer nuanta NUDE si am fost foarte incantata s-o incerc dar am avut aceasi problema :(. Produsul este foarte bun doar ca eu sunt problema.

La mai bune si rele experiente! ;)

Uitati si tutorialul:




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...