august 04, 2009

Care a fost cea mai buna si cea mai rea experienta a saptamanii/lunii?



Ce mai buna experienta a saptamanii: Atunci cand am primit mostrele de la gloss-urile Stila Luxe: Lip ENAMEL - Joy-Deep, Giggle, Happiness!. Ieri am reusit sa-mi fac un machiaj perfect cu toate ca nu am avut nici o ocazie speciala la care sa ma duc, a fost just for fun. Am folosit M·A·C Eye Shadow nuanta Da Bling (nuanta de roz, cu reflexe metalice), M·A·C Liquid Liner (de care in ultimul timp am fost cam dependenta), un strop de bronzer M·A·C 'Lustre Drops' si bineinteles am folosit pe buze nuanta Giggle. Si mie imi pare rau ca produsele/gloss-urile de la Stila vor fi lansate doar in Septembrie dar eu va spun ca merita asteptarea fetelor!

Cea mai rea experienta a saptamanii: Am incercat saptamana aceasta Dior 'Diorshow' Waterproof Mascara deoarece am fost la strand si vroiam sa dau bine, nu? ;). Imi plac foarte mult blush-urile si lipgloss-urile de la Dior dar din pacate am ramas tare dezamagita de acest mascara. Nici cel in varianta normala nu ma prea incanta. Voi continua sa folosesc mascara waterproof de la Lancôme - 'Définicils Waterproof' High Definition Mascara, imi place foarte mult.

Care a fost cea mai BUNA si cea mai REA experienta a voastra fetelor?




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...