august 01, 2009

Cum sa aplicati perfect tusul pentru ochi?



Rubrica « Review de produs » contine parerea subiectiva a redactorului. Sunt prezentate doar produse testate. Va invitam sa folositi « comentariile » pentru intrebari, pentru a va exprima opinia sau pentru a cere sfaturi.

Aplicarea conturului de ochi este cea mai buna metoda pentru a pune in valoare ochii unei femei. Nu conteaza daca folositi contur lichid sau solid, va puteti defini cu usurinta ochii si crea un aspect deosebit. Desi multe dintre voi fetelor preferati un creion dermatograf, fiind mult mai usor de aplicat, conturul lichid este si el o alegere buna. Eu sincer il prefer mult mai mult pe cel lichid si mi se pare la fel de usor de aplicat si de purtat. La inceput va trebui sa aveti mai multa rabdare. La sfarsitul acestei postari va voi prezenta si cateva tutorile alese cu grija de mine.

Multe dintre marcile cosmetice ofera o mare varietate de texturi, nuante si tipuri care sunt potrivite pentru diversele nevoi, conditii meteo, forma si culoarea ochilor. Dupa cum stiti, exista: contur lichid, la tub, cu pensula; creion dermatograf; contur pudra; contur mousse. Am incercat pe cat posibil sa altcatuiesc o lista cu tusurile mele preferate (produse profesionale) dar mi-a fost foarte greu. Astept parerile voastre, fetelor!


Produsele pe care le-am incercat si pe care vi le recomand:



♥ Stila Smudge Pots ($29.9) - Acest produs l-am cumparat pe vremea in care mai era la Brasov deschis Sephora. M-am indragostit foarte repede de acest "pot" si il folosesc cel mai des atunci cand vreau sa-mi fac un machiaj "Smokey Eyes". Este un produs de calitate si isi merita banii.

♥ Shu Uemura Painting Liner ($34) - Iubesc genele false si produsele de la Shu Uemura si mi-a parut foarte rau atunci cand am auzit ca a murit. Colectiile de make-up semnate Shu Uemura sunt asteptate in fiecare sezon cu sufletul la gura. Din noua colectie de toamna 2009 Primitribe imi plac foarte mult tusurile de ochi lichid deoarece sunt nuante foarte deschise,electrice. Sunt nerabdatoare sa le incerc deoarece de acest Painting Liner am fost foarte multumita. (poza nr. 2)

♥ Bobbi Brown Long-Wear Gel Eyeliner ($31) - Si acest produs imi place foarte mult si este de calitate. Este un tus de ochi foarte pigmentat si cremos. Este de asemenea rezistent si nu isi pierde din culoare pe perioada zilei (spre deosebire de Liquid Liner de la MAC). Castigator: # Produsul castigator al revistei Elle magazine's Genius Award, 2008.
# Produsul castigator al revistei InStyle magazine's Best Gel Eyeliner Award, 2008.
# Produsul castigator al revistei Allure magazine's Readers' Choice Award 2008. (poza nr. 3)


♥ MAC Fluidline ($25) - Spre deosebire de M·A·C Liquid Liner acest produs nu-si pierde din culoare si nu trebuie sa mai fie retusat. Am folosit foarte mult timp Liquid Liner-ul de la MAC cu toate ca nu am fost 100% multumita dar pur si simplu mi-a fost mai la indemana si pentru ca nu am avut nici o data probleme cu ochii. Acest Fluidline de la MAC se aplica cu usurinta cu pensula profesionala MAC 209. (poza nr. 4)

♥ Rock & Republic Bound Gel Liner ($34) - Aceste Liner mi l-am achizitionat dupa ce am auzi ca este foarte bun de la prietena mea din Florida (firma este foarte putin cunoscuta in Romania). Atunci cand trebuie sa merg la o ocazie speciala optez pentru acest Liner. Fie ca este foarte cald fie ca este frig acest Liner de lux rezista 24/7 odata aplicat si sunt foarte multumita de el.

♥ Givenchy Parad'Eyes Fluid Eye Liner Dream in Black - Din nou un produs de care am fost multumita. L-am terminat cu putin timp in urma si pot sa va zic ca isi merita toti banii. L-am achizitionat din Sephora si parca am dat sub 100 de ron pe el. Am primit atunci un machiaj gratuit cu produsele de la Givenchy.

Alte produse de care am citit ca sunt de calitate si pe care le folosesc si make-up artisti renumiti:

* Makeup Forever’s aqua black shadow/liner
* Urban Decay cream liners
* Smashbox Cream Eye Liner
* Shiseido Accentuating Cream Liner,
* NARS Liquid Eyeliner
* Laura Mercier Liquid Eye Liner



Sfaturi utile:

* Pentru a face ca linia sa reziste mai mult, trebuie sa aplicati conturul lichid peste fard.
* In cazul cand gresiti, folositi o discheta demachianta si un demachiant usor pentru a corecta.
* Nu aplicati niciodata contur lichid pe pleoapa inferioara, folositi pentru asta un dermatograf.
* Incepeti intotdeauna aplicarea cu centrul pleoapei superioare.
* Cand aplicati contur lichid urmati intotdeauna linia naturala a genelor.
* Tineti mana fix – va fi astfel mai usor sa trasati linia corect.
* Amintiti-va: conturul lichid trebuie aplicat cat mai aproape de linia genelor.
* Nu trasati niciodata o linie prea groasa de la inceput, construiti linia gradual.
* Cand alegeti conturul lichid, asigurati-va ca achizitionati unul cu uscare rapida, pentru a evita mazgalirea.
* Inainte de a aplica contur lichid, agitati tubul cateva secunde.
* Majoritatea makeup artistilor recomanda mai intai trasarea catorva linii cu dermatograf si apoi aplicarea conturului lichid.
* Daca doriti sa obtineti un aspect mai dramatic, trasati o linie mai groasa.
* Amintiti-va: aplicati intotdeauna conturul lichid dupa ce ati aplicat fardul, dar inainte de a aplica rimelul.
* Conturul negru, maro sau violet inchis prinde aproape pe oricine.
* Nu uitati sa armonizati linia cu atentie, folosind o pensula pentru fard.
* Amintiti-va: pentru conturul lichid folositi o pensula cu varful ascutit, deoarece va ajuta sa trasati o linie dreapta.
* Nu tineti conturul lichid in baie, deoarece poate patrunde apa.
* Amintiti-va: lasati intotdeauna conturul sa se usuce inainte de a deschide ochii.
* Nu aplicati niciodata contur lichid daca aveti ochii obositi sau infectati.
* Asortati conturul de ochi si rimelul, pentru a incadra ochii si a face genele sa para mai dese.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...