august 21, 2009

Nou de la L'Oreal Professionnel Serie Expert



De cand s-a lansat trendul acesta cu 'suvite indreptate' am fost pur si simplu innebunita. De aici pana a adopta aceasta moda nu a fost decat un pas. Pe vremea cand mi-am cumparat eu prima placa nu era totul asa de evoluat. Prima mea placa a fost de la Remington si o am si acuma. Bineintele cu timpul mi-am cumparat alta mai buna si mai performanta decat aceasta - ghd IV Salon Styler
De atunci de cand mi-am cumparat eu prima placa tehnologia placilor de intins parul a evoluat, spre norocul femeilor din toata lumea, doritoare sa aiba parul drept si frumos in fiecare zi. Daca pana acum placile ceramice erau cele mai bune, acum s-a inventat tehnologia tourmaline ceramic. Placile tourmaline iti protejeaza parul de ardere, ajuta la mentinerea culorii si impiedica electrizarea parului.


Cuticula este formata din 7 pana la 13 straturi de keratina, rolul ei fiind de a proteja firul de par de aparatele care degaja caldura. Folosind placile ceramice obisnuite, keratina se deshidrateaza foarte usor, arde, iar parul devine in timp uscat si aspru. Tehnologia tourmaline indreapta cuticula, dar in acelasi timp protejeaza keratina de deshidratare. Cu toate aceasta parul trebuie protejat de fiecare data de caldura excesiva a placii si chiar a fohn-ului. Fiindca expertii de la renumita firma L'Oreal Professionnel s-au gandit la aceasta problema pe care o avem, au introdus in gama, mult prea laudata, Absolut Repair un nou produs:



L'Oreal Professionnel Serie Expert Thermo Repair


Pret de lansare - 69.90 de ron
Tratament crema pentru par foarte deteriorat contra caldurii excesive - Restructureaza si revitalizeaza suprafata deteriorata a fibrei capilare. Parul, astfel protejat, va deveni matasos si usor de descurcat:
- Protejează părul de efectele căldurii
- Permite aparatului de indreptat/ondulatorului să treacă mai uşor prin păr


- Efect de indreptare pe termen lung
- Oferă hidratare maximă părului astfel incat coafura este acum mult mai rezistentă
- Conferă strălucire discretă părului
- Aplicarea: se usucă putin părul. Se aplică uniform pe şuviţe şi apoi se foloseşte aparatul de indreptat. Nu necesita clatire.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...