august 22, 2009

Review de produs din colectia MAC Makeup Art Cosmetics Collection





Colega mea de la depozitul din Florida a fost prezenta pe 20 August (in alta parte a Americii colectia s-a lansat mai devreme) la lansarea colectiei MAC Makeup Art Cosmetics care a avut loc in cel mai mare magazin MAC Cosmetics din Tampa, Florida. Cum am deschis mailul de dimineata am si descarcat pozele si am fost foarte incantata. Si eu am facut pe data de 10 August o pre-comanda la depozitul MAC Cosmetics inainte de a fi lansata colectia si am primit cateva dintre produsele comandate si as dori sa va la un review!

Ce mi-a atras atentie in mod special:

Rubrica « Review de produs » contine parerea subiectiva a redactorului. Sunt prezentate doar produse testate. Va invitam sa folositi « comentariile » pentru intrebari, pentru a va exprima opinia sau pentru a cere sfaturi. Pentru a vizualiza pozele mai mari va rog sa dati click pe ele

Review Lipglass: On Display,
Review ruj: High Strung
Review fard de ochi: Hauting, Maira`s Magic, Notoriety

* Produse: 9/10
* Valuare: 8/10
* Usor de folosit: 8/10
* Ambalaj: 8/10








Rubrica « Review de produs »







Patru(4) nuante superbe:

Skintone 1
Rich & Earthy
Skintone 2
Notoriety







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...