august 11, 2009

Trusa de make-up - Smashbox se ridica la asteptarile mele



Rubrica « Review de produs » contine parerea subiectiva a redactorului. Sunt prezentate doar produse testate. Va invitam sa folositi « comentariile » pentru intrebari, pentru a va exprima opinia sau pentru a cere sfaturi. Pentru a vizualiza pozele mai mari va rog sa dati click pe ele

Buzele sunt de multe ori arsenalul secret al unei femei. Subtiri, groase, cu personalitate, naturale sau colagenate, buzele nu trebuie ignorate, ci ridicate pe un piedestal, de unde pot fi admirate de toti curiosii.
Smashbox Limitless Long Wearing Lip Gloss este un produs pentru buze ce imbina perfect culoarea si stralucirea,este foarte rezistent,nu se intinde si confera luciu buzelor si stralucire,luminozitate si nu este lipicios deloc.

Smashbox este un produs de care sunt foarte multumita cu toate ca pretul este un pic cam "piperat" dar care in acelasi timp isi merita toti banii ($29 dar se poate achizitiona si la un pret maki reduc). Pana sa-mi achizitionez aceste 3 gloss-uri (colectia Smashbox include de fapt 6 nuante) am folosit Clinique Long Last Glosswear SPF 15. Alt Lipgloss care este foarte rezistent chiar si la apa dar care mie mi s-a parut mult prea lipicios. Cu toate acestea gloss-ul ramane pe buze ore intregi ca si cel de la Smashbox.


Pe gloss scrie ca rezista sase(6) ore dar aceste lucru este putin exagerat. Nu rezista chiar asa mult timp dar se ridica la standardele mele si sunt sigura ca si ale voastre fetelor. La mine a rezistat 6 ore atunci cand am baut suc cu baiul si am mancat doar niste snack-uri (mmmmm....cookies ;), in rest gloss-ul tine aproximativ patru(4) ore pe buze. Dupa cum ati observat prefer gloss-urile cu SPF si asta este foarte important pentru buze. Un alt gloss pe care l-am cumparat din colectia MAC Double Dazzle si incerc acuma sa fac diferenta este Baby Sparks. Lipglass-ul de la MAC va fi "my all time favorite" dar pot spune ca este si acesta un pic mai lipicios decat cel de la Smashbox.

Cu toate ca produsul este scumpicel (Smashbox Limitless Long Wearing Lip Gloss), tubul este destul de mare pentru un lipgloss si astfel nu ne putem simti "jefuite" ;). Sper ca in curand cei de la Smashbox sa mai lanseze cateva nuante si poate poate sa mai scada si din pretul lor.


Cele trei(3) nuante...
•Boundless: a shimmery golden coral with a hint of pink
•Nonstop: a shimmery hot pink
•Endless: a shimmery, sheer plum








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...