septembrie 16, 2009

Care a fost cea mai buna si cea mai rea experienta a saptamanii/lunii?



Dupa cum v-am obisnuit in fiecare saptamana sau cel putin in fiecare luna imi doresc sa aflu de la dvs. ce produse cosmetice ati mai incercat (profesionale sau nu). Vreau sa stiu daca sunte de proasta calitate sau daca merita sa le achizitionam. Este un fel de review care include orice firma de produse pentru machiaj, produse pentru par etc.

Deseori ni se intampla sa realizam un machiaj perfect si dupa scurt timp sa constatam ca aceasta nu se mentine. Vreau sa aflu ce produse v-au dezamagit dupa ce s-a facut mult tam-tam ca sunt bune sau de care ati fost multumite.


Cea mai buna experienta a saptamanii: Hmmm...sunt cam multe! Si de ce zic asta? Ca am primit multe produse ptr machiaj si multe profesionale pentru unghii pentru care doresc sa fac si review-uri saptamana asta (am zis ca pregatesc mai multe surprize). Pot sa zic ca cel mai mult m-am entuziasmat atunci cand am primit pensulele MAC (set-ul negru: 5 pensule) din colectia Grafic Graden. Stiu ca este colectia de cateva luni dar eu am avut cateva pensule MAC de care am fost mutumita si m-am gandit ca nu-mi mai trebuie altele. M-am gandit prost ;). Chiar imi doream pensule pentru fond de ten DUO FIBRE.

Cea mai rea experienta a saptamanii: Pentru prima data mascara de la Clinique Lash Doubling m-a lasat la greu si am avut cateva zile in care am fost dezamagita de aceasta. Nu reuseam nici cum sa am un machiaj perfect pana seara, am avut negru sub ochi sau sus pe arcada. Nu stiu ce s-a intamplat pentru ca am fost pana acuma mai mult decat multumita...dar pur si simplu m-am gandit ca trebuie s-o schimb. Sincer de MASCARA X de la MAC Cosmetics nu am prea fost multumita...Evident ca exista si mai bune dar trebuie descoperite.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...