septembrie 26, 2009

Colectia Espana de la OPI pentru toamna 2009

UPDATE: Magazinul nostru virtual este inchis in aceasta perioada, astfel nu mai avem posibilitatea sa mai facem nici o comanda pentru dumneavoastra! Nici o oferta nu mai este valabila MOMENTAN! Vom redeschide un nou site cu magazinul virtual cu produse profesionale si machiaj profesional. Voi publica pe blog data in care vom redeschide iar daca sunteti abonati veti fi printre primi care primesc aceste super vesti!


Culorile Spaniei se regasesc in cele 12 sticlute de oja din colectia numita 'España' de la OPI. Barefoot in Barcelona, Can you tapas this?, Give me moor! Pink Flamenco, No Spain no gain, Ate berries in the Canaries, Suzi skis in the Pyrenees , Here Today…Aragon Tomorrow, Manicurist of Seville, Pamplona purple, Conquistadorable, Color bullish on OPI pentru toate 'señoritas'.

Noi le-am incercat pe toate in afara de nuantele: Ate Berries In The Canaries si Bullish on OPI, dar voi face un review atunci cand o gasesc in stoc si primesc.





Nuante:
Ate Berries In The Canaries. O nuanta deschisa de roz-movului ;). Foarte frumoasa nuanta si surprinzator de deschisa pentru colectia de toamna OPI. Tonurile calde de roz sau reci de mov ale acestei nuante se vor observa mai bine daca sunteti inauntru in casa sau afara. Aceasta culoare seamana mult cu oja OPI pe care eu o am deja - OPI I'm India Mood For Love.

Pamplona Purple. O nuanta foarte frumoasa de mov. Este o nuanta speciala si nu am mai vazut in colectia OPI una la fel. Pare sa semene cu o nuanta din coelctia France dar imi scapa acuma denumirea, oricum...merita sa o achizitionati.NR.3

Barefoot In Barcelona. O nuanta nud care se poarta foarte mult in aceasta toamna. La inceput nu mi-a placut foarte mult, mi s-a parut o culoare cam ciudata dar sunt sigura ca se aplica frumos daca ai un ten masliniu (bronzat). Oricum nu ma pot decide daca imi place sau nu! Ca si toatele nuantele OPI, atunci cand este lumina nuanta tinde sa fie mai roz, iar fara lumina este maro deschis. Sigur vei fi originala cu aceasta culoare! NR. 5

Bullish On OPI. O nuabta de rosu-portocaliu. Se pare ca este mai mult portocalie decat rosie. Culoarea aceasta cu siguranta ne aminteste de toamna dar nu inteleg de ce au folosit aceasta denumire...poate este numai un joc de cuvinte? Oricum m-am amuzat cand am vazut cum se numeste - 'Bullish' 'Bullshit' - asemanator ;). Atunci cand am vrut sa-mi achizitionez nuanta, pe site parea mai mult o culoare de coral destul de deschisa, dar dupa cum vedeti este un rosu.

Can You Tapas This? O nuanta maronie de pruna daca pot spune asa. Imi place foarte mult oja si este in tendinta pentru aceasta toamna. O nuanta asemanatoare cu ciocolata sau vinul rosu. NR. 4

Conquistadorable Color. O nuanta apropiata de ceea a smeurei. Sincer nu este o nuanta foarte interesanta, am mai vazut astfel de culori la OPI si le-am mai incercat, asa ca pot spune...NEXT! NR.1

Give Me Moor! O nuanta apropiata cu cea a vinetelor (coaja evident). Este o nuanta inchisa cu o usoara sclipire care m-a cucerit deja de cand am vazut-o. Daca doriti sa para foarte inchisa aplicati doua straturi. NR. 6


Here Today... Aragon Tomorrow. O nuanta de verde foarte inchisa cu o usiara sclipire. Yeeey!! Este o nuanta adevarata de verde inchis si foarte laudata de iubitoarele de oja profesionala din USA. Puteti aplica aceasta oja dupa preferinte, daca doriti sa fie foarte inchisa aplicati doua straturi iar daca doriti sa fie deschisa aplicati unul. Este foarte simplu. NR. 10

Manicurist Of Seville O nuanta de mov-rosiatic. Iarasi o nuanta care nu imi trezeste nici un sentiment special. OPI au destule nuante de acest fel, nu? Ne-am cam saturat de ele...BOOORING... :) NR. 2

No Spain, No Gain. Iarasi o nuanta de mov. Cei de la OPI nu vor sa se indeparteze foarte mult de la trend si a creat aceasta nuanta de mov - care este un must-have pentru sezonul toamna-iarna 2009. Pare o nuanta de mov dar de fapt bate un pic si spre rosu. Foarte interesant zic eu! NR. 7


Pink Flamenco. O nuanta de roz cu tente de albastru. Inca o nuanta foarte ciudata pentru sezonul rece. Serios, numai culori deschise pentru toamna? ;) Imi plac nuantele de roz neon iar acest roz este unul pe gustul meu. Super culoare. Seamana mult cu nuanta Ate Berries In The Canaries, dar cea din urma bate mai mult spre mov. NR. 9


Suzi Skis In The Pyrenees. Love love love this color! O nuanta de cenusiu cu un strop de sclipire. O nuanta foarte ciudata dar imi place foarte mult. Chiar acuma o port ;) . Nu prea gasesti foarte multe nuante ca sa semene cu aceasta, cel putin la mine in colectie este unica. Nuante semanatoare Orgasm Hard Day's Night si Carolyn New York Frankie Joins The Navy. O nuanta frumoasa inchisa de toamna-iarna. NR 8.



Imi place foarte mult aceasta colectii cu mici exception. Nu am reprosuri...poate numai catev aobservatii. Formula acestor oje este mult mai subtire decat aceea din colectiile OPI din trecut. Acest lucru nu este neaparat rau...dar nu ma asteptam. Mai ales pensulele 'PRO-WIDE BRUSH' din aceasta colectie au fost schimbate. Nu mai sunt asa de late si ca o maturice, ele sunt mai subtiri zi in forma de dreptunghi. Pe batul de la pensula am vazut ca este imprimat logo-ul OPI. Diferenta este greu de observat.

A fost o colectie foarte ciudata mai ales ca in poze aratau nuantele de mov si roz altcumva decat arata in realitate si asta poate fi foarte inselator. As purta cu regularitate jumatate din nuantele prezentate in aceasta colectie. Cum am mai zis imi plac foarte mult nuantele: Suzi Skis In The Pyrenees, Pamplona Purple, Can You Tapas This?, Give Me Moor! si Here Today... Aragon Tomorrow.












Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...