septembrie 26, 2009

Noua colectia Joico K-PAK Color Therapy - Review

UPDATE: Magazinul nostru virtual este inchis in aceasta perioada, astfel nu mai avem posibilitatea sa mai facem nici o comanda pentru dumneavoastra! Nici o oferta nu mai este valabila MOMENTAN! Vom redeschide un nou site cu magazinul virtual cu produse profesionale si machiaj profesional. Voi publica pe blog data in care vom redeschide iar daca sunteti abonati veti fi printre primi care primesc aceste super vesti!

Rubrica « Review de produs » contine parerea subiectiva a redactorului. Sunt prezentate doar produse testate. Va invitam sa folositi « comentariile » pentru intrebari, pentru a va exprima opinia sau pentru a cere sfaturi.


DUBLEAZA-TI INTENSITATEA CULORII

Am scris despre aceasta lansare Joico k-pak Color Therapy acuma doua(2) saptamani si m-am gandit ca sa fac si un review la aceste produse dupa ce le-am primit si eu saptamana trecuta.
Set-ul include sampon Joico K-pak Color Therapy, balsam Joico k-pak Color Therapy si ulei Restorative Styling Oil. Achizitionat la set veti avea 30% fata de pretul de pe piata (pret mai ridicat decat celelalte produse din colectia K-PAK din cauza faptului ca sunt noi produsele).

Mirosul acestor produse este total schimbat, nu mai seamana cu cel de la produsele Joico k-pak, este un miros mai putin puternic si zic ca asta este un lucru bun. Ambalajul este acelasi numai ca s-a schimbat logo-ul de la JOICO K-PAK la JOICO K-PAK COLOR THERAPY - foarte interesant de altfel. Am folosit produsele si mi-au facut foarte bine la par. Saptaman trecut m-am hotarat sa ma fac satena inchisa si numai bine mi-a picat acest set si mi-a tratat parul.











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...