septembrie 20, 2009

Concurs MAC - Flirteaza cu Toamna! Finalizat !


Si uite asa ne-am ales iarasi un comentariu castigator pentru concursul MAC Cosmetics! Premiul: MAC 21 Gene False
mac 21 (care confera ochilor un volum extraordinar si un aspect natural) si mac 2 (de mare ajutor in obtinerea unui look provocator si sexy)
am avut oportunitatea sa vad la o prietena mac 34 si am fost mai mult decat incantata, sunt de o calitate super, se aplica usor si au o durata de viata destul de lunga, daca stii sa ai grija de ele
din punctul meu de vedere, un machiaj se schimba considerabil dupa ce aplici genele false
felicitari pentru initiativa! imi place foarte mult ideea acestor concursuri, mai ales din cauza faptului ca MAC se gaseste destul de greu in ro si preturile nu sunt chhiar accesibile tuturor:(


Felicitari castigatoarei si multumim toturor care comenteaza!!! Fiecare va avea o sansa!!! Mi-as dori pana plec in Germania sa pun la bataie cat mai multe produse la Concurs!!! Pana una alta avem un nou produs de oferit la concursul SMASHBOX valabil pana pe data de 23 septembrie!!!

Abonati-va gratuit la Newsletter-ul nostru, urmariti-ne zilnic si puteti castiga produse profesionale de calitate!!


Dacă eşti nou pe aici ai putea să te abonezi prin RSS sau prin email, pentru a primi zilnic articolele publicate.




Cum ma abonez?





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...