septembrie 06, 2009

Lady GaGa - venita de pe alta planeta? :)


Mi-a placut de la inceput de Lady GaGa si vreau sa o introduc si pe ea in rubrica mea de "HAIRSTYLES - HER BEST HAIR". Pe cat este mai nebuna pe atata imi place si mai mult de ea. Pur si simplu am ramas OMG!! cand am vazut-o in tinuta Evei, poze nude pe care le-a facut pentru revista V. Nu ar fi ceva foarte iesit din comun mai ales ca ea obisnuieste sa umble asa si pe strada - vezi aici.

Lady GaGa a devenit cea de-a treia artista din istorie ale carei prime trei piese de pe albumul de debut au ocupat pe rand locul 1 in Billboard’s Mainstream Top 40 Airplay. Cel de-al treilea single al sau, Love Game s-a clasat pe prima pozitie a topului, la fel ca si cele doua hit-uri anterioare, Just Dance si Poker Face. In 2009, solista a devenit un Style Icon. Niciodata nu ai sa o prinzi pe Lady Gaga in fara un look impecabil: coafura blonda platinata si ochelarii de soare imensi. Solistei ii place sa faca impresie atat pe scena cat si in afara ei.

Coafura cea mai de senzatie:
O coafura reusita si de senzatie a frumoasei vedete Lady Gaga. Parul este intins cu feonul sau cu placa, de asemenea si bretonu. Fundita din parul natural se prinde intr-o parte asemenea unui cadoas. Este intr-adevar o coafura irezistibila pentru orice ocazie dar si pentru fetele care poseda mult mult tupeu ;). In schimb cea cu "tigaia" aia pe cap este oribilaaaaa. O alta freza de a ei intruchipand o rock-diva chiar imi place.



Poze din revista V...







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...