septembrie 01, 2009

Nou de la Kerastase Reflection



Sper ca ati avut un weekend placut! La mine a trecut foarte repede si nu am avut nimic de facut decat sa invat pentru niste cursuri de germana. Astept cu nerabdare sa-mi vina produsele MAC comandate si toate ojele inchise (negre) ca sa pot face un review mai amanuntit. Pana un alta vreau sa va prezint noul produs de la Kerastase - Chroma Thermique ($36).
Mi-am agresat parul destul de des aceasta vara cu placa de par si cu foehn-ul si acum ca a venit toamna il am cam deshidratat si se incurca destul de usor. M-am bucurat cand am vazut ca cei de la Kerastase vor lansa un nou 'membru' al liniei Chrome Riche.


Descriere: Chrome Thermique


Crema nutritiva ce confera o protectie avansata (ca de aia dam atatia banii) anti-degradare, cu efect de netezire si disciplinare, pantru parul colorat sau suvitat si rebel. Parul aspru devinde neted si matasos, isi pastreaza stralucirea culorii. O formula de protejare impotriva caldurii, pentru protejarea parului atunci cand este indreptat si coafat. Nu necesita clatire si descurca foarte bine parul.

MOD DE UTILIZARE
Cei de la Kerastase recomanda sa fie aplicata crema pe parul spalat si svantat, inainte de a va coafa. Aplicati o cantitativ cat o nuca in varful degetelor, masati in mana si emulsionati pe toata lungimea parului (evitati radacinile). Puteti aplica si mai mult, in functie de cat de lung aveti parul.



Cel mai mult mi-a placut ca descurca foarte bine parul si nu a mai trebuit sa stau sa-mi descurc fiecare 'nod' din par. Dupa ce l-am uscat am foarte foarte multumita, parul arata foarte sanatos si matasos - exact cum scrie pe sticla ca se intampla.
Am avut si volum la par iar suvitele au fost mai frumoase ca niciodata!
Nota pe care eu i-o dau acestui produs profesional este un 9.30! De ce asa putin? Deoarece pretul este destul de piperat si are doar 150ml dar stiti voi fetelor cum se spune "Dai un ban dar stai in fata" :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...