septembrie 30, 2009

MAC DSquared² - Swatch-uri




Yeeey, am primit poze noi de la fetele din Florida care deja au incercat produsele din noua colectie MAC. Se pare ca fetele au reusit sa incerce noua(9) din cele 11 produse prezentate la standul MAC din Bradenton, Florida. Produsele care nu au fost incercate sunt Lip Erase ($16) and DSquared Tinted Lip Conditioner in Fuchsia Fix ($15) dar c’est la vie, voi face poate chiar eu un review despre ele cand voi primi produsele. Pana sa ajung sa fac asta mi-ar placea sa stiu ce parere aveti despre produsele din aceasta colectie, cele prezentate momentan.

Image Hosted by ImageShack.us
.................Image Hosted by ImageShack.us









Swatch-uri:
Creioanele de ochi:


Cele doua(2) Rujuri! In afara de aceste doua nuante mai exista si nuanta Russian Red - un rosu foarte aprins. Voi face review si la acest produs saptamana viitoare.


Pudra:


O scurta nota ;)


Se pare ca pe parcursul lunii voi face mult mai bine cunostinta cu aceste produse deoarece imi plac foarte mult...

1. M-am indragostit si mai tare de Greasepaint Sticks cand am descoperit ca fiecare creion are ascutitoare proprie. Super tare atunci cand doresti sa folosesti un astfel de creion ca tus de ochi - sa trasezi o linie subtire
2. Pentru creionul de ochi Feline Eye Kohl iarasi am primit un feedback pozitiv. Se pare ca e excelent, nu gluma! Este un creion de ochi in nuanta de negru foarte pigmentata fara alte tonuri de verde inchis sau bordo. Se pare ca nu irita ochii si tine foarte mult.
3. Ceea ce nu prea ma incanta din aceasta colectie este pudra, nu are nimic deosebit! Nu ma atrage! Se pare ca au incercat sa creeze un fel de produs foarte simplu care sa fie purtat in timpul zilei.

Swatch pentru cele doua produse care lipsesc si pe care mi le voi cumpara si eu cat de curand luna aceasta:
Photobucket





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...