octombrie 05, 2009

Concurs Urban Decay finalizat!


Am ales si comentariul castigator pentru concursul Urban Decay! Ne scuzati de intarziere dar se pare ca excursia in Germania a fost cam nabadioasa... :)

V-am descoperit de curand,dar m-am indragostit pe loc de voi,a fost dragoste la prima vedere!Ma bucur sincer ca exista atatea informatii utile la care sincer sa va spun nici nu visam,am invatat foarte multe de aici... MULTUMESC!Crema usor sidefata ar fi accesoriul perfect(acesta si doar...atat),pe care eu l-as purta intr-o noapte,rezultatul:sotul meu in al noualea cer!!!


Abonati-va gratuit la Newsletter-ul nostru, urmariti-ne zilnic si puteti castiga produse profesionale de calitate!!

Dacă eşti nou pe aici ai putea să te abonezi prin RSS sau prin email, pentru a primi zilnic articolele publicate.




Cum ma abonez?





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...