octombrie 05, 2009

Urban Decay Cutia cu fraduri de ochi Show Pony...



Urban Decay Show Pony Shadow Box contine sase(6) nuante de fard de ochi a cate 0.03 oz., un primer (produs de calitate superioara de la Urban Decay) in miniatura, si un creion de ochi la fel miniatura Zero 24/7 - nuanta negru (0.03 oz.), set perfect pentru voiaj.

Paleta contine...
* Snatch este un nuanta asemanatoare cu cea de a piersicii. Imi aminteste de fardul de ochi de la MAC Say Yeah, care a fost editie limitata cred ca prin 2007 atunci cand mi-a inceput pasiunea pentru MAC. Este o nuanta destul de frumoasa cu usoare particole de sclipici in ea dar nu mai frumoasa decat nuanta - Midnight Cowboy Rides Again din paleta editie limitata de sarbatori - Book of Shadows, Vol. II.


* Mildew este o nuanta inchisa de verde (una dintre vedetele acestui sezon zic eu) care contine particule aurii de sclipici. Este o nuanta foarte frumoasa si mai ales este perfecta pentru sezonul rece de toamna-iarna 2009-2010.
* Flash este o nuanta deschisa de violet , tonuri reci, cu un pic de stralucire care imita 'gheata'.
* Painkiller este o nuanta deschisa de albastru cu o usoara stralucire argintie. Imi aminteste de creionul de ochi de la Urban Decay Flipside 24/7. Pe care de altfel l-am avut si la concurs!
* Smog este o nuanta neutrala de maro. O nuanta care-mi place la nebunie mai ales ca-mi sta foarte bine bronzata. Sigur aveti si dvs. o astfel de nuanta in colectie proprie de machiaj, eu sigur am, va amintiti de Natural Flare de la MAC din colectia Colour Craft? Da, exact aceea o detin! ;)
* Toasted este o nuanta de maro cu usoara sclipire de maro deschis. Nuante foarte sofisticate si mai ales unice.


Paleta contine niste nuante cu adevarat frumoase, si pigmentate. De fiecare data am laudat fardurile de la Urban Decay si o voi face si de data asta, chiar merita cumparate si incercate, sunt produse care isi merita banii. Majoritatea nuantelor pot fi folosite ca iluminator pentru ochii in afara de nuanta Snatch care nu este indicata pentru asa ceva, deoarece este mulr prea pigmentata si mai contine pe deasupra si sclipici.

Daca e sa aleg intre paleta aceasta si Book of Shadows, evident ca o aleg pe a2a nu? Este mai scumpa decat aceasta paleta (cu 18$ mai scumpa) dar primiti mai multe farduri de ochi si zic eu mai frumoase. Voi ce ziceti? Cu toate astea imi place ca au inclus in miniatura Primer Potion si creionul de ochi negru, cu toate ca mi-ar fi placut sa fi vazut un creion colorat...dar...asta este!






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...