octombrie 05, 2009

Hello Germania si Hello Chanel - Colectia Noirs Obscurs...


Yeeey am revenit fetelor! Ma bucur nespus de mult ca am reusit sa ma conectez la internet de aici din Germania. Sa nu credeti ca am neglijat blog-ul doar ca au fost probleme tehnice pe care le-am rezolvat...A trecut ceva timp huh? Sorry...


Dar ca sa vedeti ca nu am stat degeaba am sa va arat mai multe poze de aici din Germania si mai ales produse pe care l-am incercat aici, au fost dragute 'maedchen' de aici ca sa ma lase sa le probez...so...incep cu Chanel...

Colectia noua de la Chanel include 9 nuante inchise de farduri, oje si rujuri. Sa vedem cateva poze...






Acestea sunt doar cateva dintre produsele din aceasta colectie. Intreaga colectie include si alte produse ca...

1. Mascara Inimitable Noir Obscur Multi-Dimensionnel, $30
* Extreme Black 05: a deep, dark black

2.Mascara pentru volum si curbare Exceptionnel De Chanel Noir Obscur Intense, $30
* Extreme Black 05: a deep, dark black

3. Fard de ochi in patru nuante Quator Boutons De Chanel Quadra, $60 (poza)
* Four powder eyeshadows in shimmery, dark shades of plum, green, black and brown

4. Ruj Allure Luminous Satin Lip Colour, $30
* Maniac: a reddish black
* Hysteria: a blackish violet
* Obscure: a chocolaty black

5. Le Vernis Nail Colour, $23
* Diabolic: a creamy blackish plum
* Vendetta: a shimmery dark purple
* Forbidden: a creamy reddish brown


Primul rand: Rouge Allure in Obscure, Les Vernis Nail Colour in Diabolic.
Al doilea rand: Quator Boutons De Chanel Quadra Eye Shadow. Third row: Exceptionnel De Chanel Noir Obscur Mascara.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...