octombrie 29, 2009

Care a fost cea mai buna si cea mai rea experienta a saptamanii trecute?



CEA MAI BUNA: Atunci cand am primit in sfarsit Mascara de la MAC pentru care tanjeam de ceva timp. Incredibil, dar adevarat, am ramas fara o mascara de calitate (aici in Ge evident). Ma saturasem de Mascara de la Clinique pe care am 'suprasolocitat-o' aceste luni. Si bineinteles am fost foarte incantata de toate produsele pe care le-am incercat de-a lungul saptamanii trecute si zilele acestea.


CEA MAI REA: Am incercat mai multe tip-uri de produse anti-frizz (L’Oreal Professionnel Serie Expert Lumino Contrast Serum – 50ml, Joico K-Pak Color Therapy Restorative Styling Oil, Kenra Shine Serum - weightless polish, Tigi S Factor Silky Smooth Moisture Serum, Kerastase Soleil Serum Apres-Soleil - smoothness for colour-treated hair) si nici unul nu a dat rezultate deoarece aici in Germania umiditatea este foarte mare si ploua foarte mult. Ma enerveaza la culme ca pe parcursul zilei mi se increteste parul si nu am ca sa-i fac...PROBLEMA este ca mi-am uitat cel mai de nadejde prieten in aceste situatii -> Liss Control+ de la Tecni.Art acasa.


Dar la voi fetelor? Care a fost cea mai fericita si care a fost cea mai nefericita intamplare a saptamanii?




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...