octombrie 29, 2009

In parteneriat cu JOHN FRIEDA®


Se pare ca firma de distributie cosmetice John Frieda inscrie noi parteneri in clubul afiliatilor. Le-am scris un mail celor de la John Frieda saptamana trecuta si le-am spus despre blog-ul meu si ca mi-as dori sa dau mai multe produse de-ale lor la concursurile mele si mai ales sa le fac reclama.

In prezent exista o varietate mare de produse si tratamente pe care cei de la John Frieda le pun la dispozitie iar fiecare dintre ele revendica ultima inventie, descoperiri pentru o frumusete si ingrijire fara cusur. Din pacate in Romania produsele nu se gasesc pe piata si nicimacar in saloanele de coafura. Aici la Afrodita aveti ocazia sa le comandati. Ba mai mult de sarbatori, John Frieda a fost de acord sa ne sponsorizeze cu un cosulet ce include 4 produse de-ale lor. Si aici in Germania exista peste tot John Frieda, de aceea am fost foarte interesata de acest parteneriat.

Bineinteles ca pe parcursul lunii noimebrie va voi face review la mai multe produse John Frieda (incluzand si gama noua) si va voi spune care este bun si care nu, asa incat pana la sfarsitul lunii noiembrie sau chiar inceputul lui decembrie sa alcatuim o lista cu 4 produse JF (cele mai bune) pe care le veti putea castiga la concurs. Nimic mai simplu. Iar in afara concursului voi premia si eu pe cateva cititoare fidele cu cate un produs, tot sponsorizat de John Frieda.

Multi stilisti spun ca aceste produse ar putea fi comparate foarte usor cu cele profesionale (din salon). Oare asa o fii? Vom vedea...

Nou de la John Frieda
Hair Today…Hair Tommorow: Noua gama de produse pentru par ROOT AWAKENING


- pentru par uscat
- extracte naturale din eucalipt
- trateaza parul incepand de la radacina - root awakening
- miros frumos la fel de eucalipt
- 3 x par mai sanatos
- vei simti pe pielea capului furnicaturi
- gama include patru(4) produse




P.S. Anti-frizz-ul de la JF nu l-am incercat pana acuma dar cu siguranta o sa il incerc si o sa va scriu parerea mea!





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...