octombrie 31, 2009

Colectia Jessica Baby It’s Cold Outside pentru iarna 2009


Despre Lacurile JESSICA

JESSICA propune clientilor sai peste 200 nuante de lacuri pentru toate gusturile, anotimpurile si mai ales potrivite oricarui tip de tinuta pe care o poate aborda o persoana.

De asemenea, in fiecare sezon JESSICA lanseaza cate o noua colectie de lacuri in ton cu culorile abordate de industria fashion. Insa creativitatea brandului nu se opreste aici, caci propune si colectii de lacuri in functie de anotimp (pastelate vara, culorile pamantului toamna etc), dar si in functie de evenimente importante din viata unui om: exista nuante de lacuri speciale pentru ziua nuntii, asa cum exista culori propuse pentru perioada Craciunului.

Lacurile Jessica reprezinta gama cea mai diversificata de nuante de pe piata internationala.

Colectia pentru iarna: Baby It’s Cold Outside

Atunci cand zilele friguroase si gri vin se intorc in orasul tau, cautarea unui locusor plin de caldura pare sa fie singura ta activitate de distractie. Din fericire, Jessica, manicurista starurilor tale favorite, are cateva motive bune pentru a face ca unghiile tale sa straluceasca! Colectia de iarna, Baby It’s Cold Outside, scoate in evidenta cele mai hot culori ale momentului.

Colectia Baby It’s Cold Outside prezinta patru noi culori bogate care adauga drama si personalitate stilului tau atunci cand afara este frig! Cu nuante de verde profund, violet si negru stralucitor, noua colectie ajuta orice femeie sa arate chic chiar si la 0 grade!

Frost At All Cost


Divine Pine


Midnight Mist


Black Ice


Inainte de aceste lacuri singurul produs pe care eu l-am cumparat si l-am incercat de la Jessica a fost Diamonds Endurance - Basecoat impotriva ruperii unghiei. Un strat de baza (basecoat) inovator ce contine particule de diamant si o formula anti-rupere ce protejaza unghia. Stratul subtire, protector retine apa in unghie, ameliorand astfel hidratarea si permitand lacului sa „alunece” mai bine. Tratament indicat pentru unghiile moi, subtiri, ce se exfoliaza si se rup usor. Ingrediente active: pudra de diamant si vitamina E. Pe un site l-am gasit si am vazut ca este in jur de 50 de ron, pe al meu nu mai stiu cat am dat dar cu siguranta nu asa de mult ;)

-A

sursa




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...