octombrie 17, 2009

Colectia MAC Baroque Boudoir: lux si aristrocratie


Colectia MAC Baroque Boudoir
Gloss si obraji de piersica


Daca gloss-ul si rujul sunt deja ca o a doua natura a ta, atunci aceasta colectie este perfecta pentru tine. Nuantele calde, de piersica, sunt la mare cautare in aceasta toamna. Asadar, asorteaza gloss-ului tau preferat, o pudra care te va ajuta sa ai un ten impecabil.

Despre o revenire se poate vorbi cu certitudine referitor la ruj: rujul texturat, plin, emolient si colorat. Gloss-ul de buze, vedeta timp de aproape zece ani pe podiumurile de moda, si devenit deja clasic, se va purta in continuare, insa fara a detrona in vreun fel rujul clasic. De aceasta data, in noua colectie MAC gloss-ul va si rujul vor fi pe acelasi plansi se para ca acestia vor landa in noiembrie tri(3) noi nuante de ruj si gloss MAC intr-un ambalaj exceptional de frumos.

Colectia (editie limitata) include produsele:
Ruj Baroque Boudoir ($22.00)

* Prive Creamy light blue pink (Cream) (Editie Limitata)
* Treasured Creamy warm nude beige (Cream) (Editie Limitata)
* Baroque Boudoir Creamy dark plum (Cream) (Editie Limitata)


Baroque Boudoir Lipgloss ($22.00)
* Preciousness Sheer - un roz metalic cu particule de perle stralucitoare (Frost) (Editie Limitata)
* The Lap of Luxury - roz deschis diafan cu particule stralucitoare albe si roz de parle (Frost) (Editie Limitata)
* D’Nouveau Sheer - o nuanta de roz 'prafuit' cu particule stralucitoare roz deschis de perle (Frost) (Editie Limitata)


Pudra Baroque Boudoir Compact/Sheer Mystery ($60.00)
* Light Medium Pale ivory (Editie Limitata)
* Medium Plus Tan beige (Editie Limitata)



Port fard/gentuta Boudoir ($65.00)
* O piesa de rezistenta a acestei colectii pe care nu credeam niciodata ca o vor lansa cei de la MAC. Mi-as dori sa vad mai multe poze ca sa imi pot da cu adevarat cu parerea. Pentru inceput mi se pare cam scumpa.(Editie Limitata)

Valabila: 25 Noimbrie in USA si Decembrie in Europa



Gandurile mele...
Una peste alta este o colectie frumoasa dar mi se par cam usuratoare preturile. Stiu ca ambalajul este unul foarte special si ca este argint dar com`on 60 de dolari numai pentru o pudra??? Multe dintre fetele din USA au zis ca le-ar placea mai mult sa aibe produse din aceasta colectie decat din cea pentru sarbatori de la MAC dar eu nu sunt de aceasi parere...eu imi aleg de aici numai un lipgloss si asta numai pentru ca are acest ambalaj interesant :))





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...