octombrie 18, 2009

Un pic de sclipici...?



Buna fetelor!
Sper ca ati avut o duminica frumoasa si mai ales calduroasa pana acuma. Aici in Germania este foarte frig :( dar tot m-am 'inarmat' bine si am plecat la cumparaturi. Am achizitionat cateva produse la care le voi face saptamana aceasta review-uri. In afara de asta...


Am primit si eu astazi cateva dintre nuantele cu sclipici de la CH. China Glaze a lansat nu de mult 50 noi nuante de oja cu sclipci, daca va vine sa credeti. Mi-e teama ca va trebui sa-mi cumpar o stelaja noua daca doresc pana la sfarsitul lunii sa mi achizitionez vreo 15, si drept va spun ca sunt doar 2-3 pe care sa nu le vreau. Am mai citit pe internet ca in afara se acestea CH a mai lansat noi nuante exclusive pentru lantul de magazine SallyBeauty dar pe care nu am apucat sa le vad (nu fac parte din cele 50 mai sus mentionate).

Nu am fost niciodata o mare fana a ojelor cu sclipi. Imi plac (cateva) dar pot trai si fara ;)). Totusi, port din cand in cand dar le prefer pe cele care nu au asa mult sclipici tocmai pentru a reusi sa le sterg oja mai usor. Aceste oje de la CH au o consistenta foarte groasa si trebuie sa asteptat cam 2 min pana sa se usuce un strat dupa care sa-l aplicati pe al doilea. Mult huh?
Daca nu aplicati Top Coat-ul oja nu va arata asa de bine dar asta ramane la latitudinea dvs., pentru aceste poze nu s-a folosit Top Coat si se poate observa ca unele nuante au o suprafata mult prea dura pentru a fi purtata. Va recomand un top coat bun de la Poshe - Super-Fast Drying TopCoat sau Seche Vite - Dry Fast Top Coat. Merita incercate.

Preppy Pink

Atlantis

Nova

Cleopatra

Medallion

Cosmic

Bad Kitty

Carnival Lights

Meteor Show

Ginger


Nuantele pe care le-am cumparat si eu sunt: Ginger, Meteor Shower, Atlantis, Bad Kitty si inca una dar nu-i mai stiu denumirea momentan.
Nota pe care eu o dau acestor oje este 8 (din 10). Voi incerca sa fac review-uri si la celelalte oje pe care CH le va mai lansa ca sa va faceti si dvs. o parerea in caz ca doriti sa comandati ceva sau pur si simplu daca va duceti la salon si au aceste nuante disponibile pentru manichiura.

Sfat: Daca va hotarati sa cumparati nuanta Atlantis veti infrunta cateva probleme. Se pare ca numai dupa patru(4) straturi de oja veti avea un rezultat frumos ca si in poza.

O duminca placuta in continuare!

-A

P.S. Abia astazi am reusit sa termin de scris postarea despre Mineralize Eyeshadows




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...