octombrie 22, 2009

Ojele din colectia MAC Magic, Mirth and Mischief


MAC a lansat odata cu colectia pentru sarbatori si doua nuante de oje. Una este repromovata iar alta este nou nouta. Amandoua nuante sunt metalice si au un finisaj vărgat. Par a fi foarte opace atunci cand aplicati numai un strat si se usuca foarte repede.

Acum o luna regulamentul de stil al acestei toamne punea la loc de frunte oja argintie, cea mai cautata marca fiind Silver de la Chanel. Dar impatimitele de moda s-au cam plictisit de acelasi model, asa că au extins "gama", pastrand metalicul, dar trecandu-l prin mai multe nuante. Acest lucru s-a intamplat si la MAC.

Nuante:
$$$$$ Yes
- Oja argintie: Argintiul si auriul dau luminozitate tinutei si eu sunt de parere ca pot fi purtate si in timpul zilei chiar daca sunt indicate numai la ocazii festive. Este oja ideala pentru pedichiura de vara, dar si accesoriul festiv perfect pentru o seara de iarna.


Chiar si starurile au adoptat acest trend. Alte nuante frumoase de argintiu:
1. Chanel Vernis Nail Colour in Kalaidescope
2. Essie Nail Polish in Silver Bullions
3. Opi Nail Lacquer in Happy Anniversary
4. Creative Nail Design in Silver Anniversary
5. OPI Give Me The Moon






Lucky Number
Este o nuanta de roz cu reflexe metalice. Initial mi s-a parut o nuanta interesant dar dupa ce am vazut-o si am aplicat-o pe unghii nu am mai avut aceaasi parere. Pur si simplu nu are nimic special. Imi place ca are textura metalica dar roz metalic? Nu, pentru mine nu merge.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...