octombrie 21, 2009

Orly Matte Couture


Orly Matte Couture

Vrei sa fii la moda in aceasta vara fierbinte? Poarta cu incredere unghiile viu colorate…Esti adepta stilului putin “mai altfel” sau diferit fata de celelalte femei? Cu siguranta acest trend iti va surade!
Pentru un efect electrizant, dar si pentru sanatatea unghiilor tale, foloseste oja mata! Este stiut faptul ca, oja sidefata contine anumiti solventi, care in timp ajung sa distruga sau sa macine unghia!

Fata de celelalte firme care au lansat oja mata, cei de la Orly ne sfatuiesc sa aplicam o oja baza inainte de a folosi cele trei oje Orly. Eu am aplicat oja momentan peste unghie fara a mai tine cont de sfatul celor de la Orly si oja se aseaza totusi frumos. Sincer sa va spun imi plac mai mult aceste oje mate decat cele de la OPI sau Zoya. De ce? Pentru ca se aplica mult mai usor, are o compozitie mai subtire cu toate ca nu este necesar al doilea strat pentru ca nuanta sa arate frumos.


Am citit de curand ca au fost scoase pe piata si top coat-uri care dau oricarei oje acel finisaj mat si mi se par chiar o chestie super. De acuma nu mai trebuie sa-mi cumpar fiecare oja mata care va fi lansata ci pur si simplu pot aplica acel top coat peste ojele mele favorite. Cool nu?

Blue Suede nu are chiar asa efect socant de oja mata. Ma asteptam sa arate ca si vopseaua albastra de pe perete, ca si OPI Russian Navy Matte dar nu a fost asa. Arata ca si cum ar fi un material de velur si asta ne putem da seama si din denumirea acesteia.


Purple Velvet mi s-a parut o nuanta foarte draguta. Nuanta cateva particule discrete de stralucire si asta ii confera acel finisaj perfect care arata ca si cum ar fi catifea(velvet).


Matte Vinyl este cu siguranta cea mai mata oje din acest trio. Arata ca si cum ti=ai fi vopsit unghiile cu un spray cu vopsea. Cool nu? Mie imi place, ma face sa ma simt "altfel".








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...