octombrie 26, 2009

Review de produs - Colectia Essie Cuddle with Color 2009


Chinchilly
(Granite Gray)
Angora Cardi - (n-am cumparat-o)
(Dusty Rose)
Mink Muffs
(Smoky Plush Taupe)
Midnight Cami(Shimmering Twilight Blue)
Bright Tights
(Electric Orange)
Pink Parka
(Hot Pink)



Ca de obicei eu nu am talent de a face poze la lacurile de unghii si, si de data aceasta va redirectionez catre site-ul binecunoscut a lui scrangie.com ;)







Si swatch-urile mele....:))




Ador nuanta Chinchilly ;)
Oja neagra sau gri este alegerea perfecta pentru mine atunci cand doresc sa am o aparitie originala. In cazul starurilor insa negrul (la mine sigur NU) este de domeniul trecutului, oja gri este acum alegerea potrivita, rosul inchis pentru nostalgice si albastrul pentru trendsetter-ite. Trebuie insa evitat aspectul de gheare: unghiile inchise trebuie taiate scurt si rotunjite pe margine.
Sfat: foloseste mereu lac de protectie sub si peste oja. Poti folosi chiar un Top Coat mat care este acuma foarte in tendinta.

Mie imi place mai mult oja aceasta mai mata decat cea gri cu reflexe argintii - cea metalica care se poarta acuma.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...