octombrie 26, 2009

6 dintre cele mai bune tutoriale - 'smokey eyes'

Buna fetelor!

Astazi v-am pregatit o postare ce include cateva tutoriale atent alese de mine despre cum se realizeaza un machiaj 'smokey eyes' (perfect). Intotdeauna mi-am dorit sa am un machiaj 'smokey eyes' asa cum vad la starurile de la Hollywood dar inca mai am si eu de invatzat...si cel mai important, ce ne intereseza pe noi, muritoarele de rand, este ca 'smokey eyes' se poate realiza usor si acasa (nu perfect), fara ajutorul unui make-up artist profesionist si nu dureaza mai mult de 10 minute.

Ai nevoie de:
- Eyeliner negru, de preferinta un creion bine ascutit.
- Fard negru, de preferinta sidefat.
- Fard gri.
- Aplicator pentru fard.
- Pensula pentru fard.
- Mascara negru.

Acum ca ai toate "uneltele" necesare, sa trecem la treaba:

1. Un tutorial realizat de make-up artista MAC Chantel Miller


2. Tutorial de la Stila cu ajutorul kit-ului 'smokey eyes'


3. Machiajul 'smokey eyes' a lui Kim Kardashian (cu ajutorul fantasticului make-up artist al ei)


4. Un tutorial facut de celebra autoare a site-ului makeupgeek.com - 'smokey eyes'


5. Un tutorial realizat de make-up artistul de la SMASHBOX cu ajutorul produselor SMASHBOX


6. Un tutorial realizat de make-up artisti de la Sephora - 'smokey eyes' nu trebuie sa fie neaparat realizat cu nuante inchise!


Detalii despre cum se realizeaza un astfel de machia si instructiuni in limba romana - apasati aici.

Rujuri nude care-mi plac pentru astfel de look:
- MAC Buoy-o-buoy (cel din stanga)
- MAC Modesty Cremesheen lipstick
- MAC Cream D`Nude
- MAC Myth
- MAC Cherish
- MAC High Tea (superb ruj)
- MAC Fleshpot

Voi ce parere aveti fetelor despre un astfel de machiaj? Vi se potriveste? Mie, cu siguranta ;))





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...