octombrie 25, 2009

Review de produs: M·A·C 'DSquared²'


M·A·C 'DSquared²' Lipstick - Blood Red
M·A·C 'DSquared²' Tinted Lip Conditioner SPF 15 - Fuchsia Fix
M·A·C 'Penultimate' Eye Liner - Rapidblack


Rubrica « Review de produs » contine parerea subiectiva a redactorului. Sunt prezentate doar produse testate. Va invitam sa folositi « comentariile » pentru intrebari, pentru a va exprima opinia sau pentru a cere sfaturi.



MAC DSquared Collection este o colectie cu relativ putine produse care a fost creata cu ajutorul marilor designeri Dean&Dean si lansata in 28 Septembrie. Colectia include doua noi nuante de ruj (editie limitata) - Nude Rose si Blood Red si tratamentul/balsamul de buze Fuchsia Fix tinted lip conditioner. Deoarece mi-am achizitionat din colectia Trend F/W nuante - Our Pick am considerat ca nu mai trebuie sa-mi cumpar si nuanta Nude Rose din aceasta colectie.

Rujuri:
* Nude Rose este o nuanta cremoasa fe beige-roz cu un finisaj semi-stralucitor. Este practic o nuanta nude care se aranjeaza perfect cu un machiaj 'smokey eyes'. Fata de nuanta Our Pick aceasta contine si tonuri calde de roz. Vezi nuanta aici
* Blood Red este o nuanta semi-opaca de roz-zmeura. Mie nu mi se pare a fi o nuanta de rosu, asa cum sugereaza numele, este de fapt o nuanta inchisa de roz care imi place foarte mult.




Tinted Lip Conditioner

* Fuchsia Fix - este o nuanta deschisa de roz-fuchsia si este special creat pentru a da buzelor un pic de coloratie. Mi-au placut intotdeauna astfel de lipgloss-uri care se aplica cu degetul sau cu pensula. Dupa ce mi-am achizitionat balsamul din colectia Hello Kitty (pe care-l ador) m-am gandit ca il vreau si pe acesta. Nu este la fel de pigmentat ca si cel din colectia Hello Kitty dar cred ca nici nu trebuie sa fie la fel. Ideea celor de la MAC a fost sa creeze un balsam de buze care sa se topeasca pe buze sporind hidratarea si prevenind uscarea acestora. In poza este aplicat balsamul numai odata pe buze.




MAC Penultimate Liner nuanta Rapid Black

Imi place foarte mult acest tus de ochi! De ce? Am sa va explic...

1. E de la MAC ;)! Si dupa cum bine stiti MAC produce produse de calitate.
2. Nu aveti nevoie de alta pensula sau alta ustensila pentru a aplica acest tus.
3. Este usor de 'transportat' si se aplica foarte repede si usor. Arata ca si un creion normal deci puteti sa il puneti oriunde in geanta.
4. Nu trebuie ascutit si asta ne ajuta sa economisim timp (la mine cel putin)
5. Datorita aplicatorului stabil aplicarea se face destul de repede si usor.
6. Apliatorul nu este dur pentru pleoapa dvs. chiar daca apasati mai tare decat de obicei. Deoarece nu toate suntem make-up artiste, avem tendinta de a ne misca mana incontinuu si de a pune mai multa presiune pe pleoapa atunci cand aplicam tusul.
7. Este rezistent.
8. Aplicatorul nu-si schimba forma sau pozitia. Va avea aceasi forma chiar daca il folositi precvent.



Review la M·A·C Liquid Liner si M·A·C Liquidlast Liner puteti sa vedeti aici.

* Produse: 9/10
* Valuare: 8/10
* Usor de utilizat: 9/10
* Ambalaj: 9/10

Recomantate (rujul si balsamul de buze) pentru acele persoane carora le plac nuantele de roz/roz deschis.roz inchis etc.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...