noiembrie 10, 2009

REDUCERE 30% pe site-ul oficial URBAN DECAY <3<3<3<3



Am bucuria de a va anunta ca se poate sa comandati de la noi direct de pe site-ul oficial URBAN DECAY - am avut multe solicitari pentru paleta de culori Book Of Shadows Vol. ll si m-am gandit ca trebuie sa fac ceva in aceasta privinta. Paleta se gaseste doar in lanturile de magazine Sephora (doar in USA) sau pe site-ul oficial. Pentru ca prima varianta pica, puteti comanda in perioada 9-20 noiembrie produse de pe site-ul URBAN DECAY. Dupa cum vedeti acestia au reducere in aceasta perioada de 30% si asta ma bucura si mai mult ca va pot aduce produse reduse.

Va voi afisa perturile la produsele care mi-au fost solicitate in aceasta perioada:

1. Ammo Plus Primer Set - $49
2. Best Of Urban Set - $26
3. Sustainable Plus Primer - $49
4. 24/7 Sets - $39
5. 24/7 Super Stash - $46
6. Book Of Shadows Vol. ll - $59
7. Deluxe Shadow Box - $48
8. Smoke Out Kit - $44
9. XL Primer Potion - $32
10. Apocalyptic Nail Kit - $36
11. Big Fatty Mascara Set - $39
12. Limited Duo - $24
13. Show Pony Shadow Box - $40




Pe site nu se poate vizualiza reducerea ci trebuie introdus un cod promotional! Oricum imi comand si daca nu era reducerea!
Preturile includ transportul international si daca doriti produse de pe site-ul UD oficial va rog sa trimiteti mail cu produsele dorite si adresa dvs. Eu am sa-mi comanda de la ei cel tarziu vineri, 13 noiembrie. Dupa aceasta data nu mai fac exceptii.



Image Hosted by ImageShack.us


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...