noiembrie 05, 2009

MAC Magic, Mirth, & Mischief: Mineralize Blushes


MINERALIZE BLUSH - Colectia de sarbatori 2009 MAC

Cred ca fanii MAC vor fi incantati de aceste doua nuante noi (editie limitata) de blush-uri. Eu la randul meu nu sunt chiar asa o mare fana MAC Blush ci imi place mai mult sa folosesc nuante bronze si mai ales Mineralize Skinfinish.

Descriere:
Descopera fardurile de obraz cu minerale MAC. Le gasesti in 2 variante de nuante care confera un aspect natural. Tenul tau nu va fi incarcat si va avea un aspect sanatos. Nuantele pot fi folosite gradat, in functie de intensitatea pe care doresti sa o obtii. Blush-ul vine sub forma de pudra compacta. Nuanta este rozalie, potrivita pentru a crea umbre sub pometi. Arata foarte bine folosita impreuna cu un blush bronzant. Nuanta persica va da tenului o nuanta deschisa iar daca mai folosesti si un blush bronzant (auriu) il va face sa straluceasca.
Valabilitate: nelimitata (ca urmare a faptului ca nu contine conservanti, ci doar minerale 100% naturale)

Nuante disponibile:
* Conjure Up este o nuanta deschisa de roz-movuliu cu un strop de particule de stralucire, avand o culoare intensa. Initial cand am vazut aceasta nuanta mi-a adus aminte de o alta nuanta pe care am vazut-o mai de mult si anume Stark Naked blush (de care m-am si indragostit).
* Superdupernatural este o nuanta de coral deschisa cu un strop de particule de stralucire. Este o culoare intensa si nuantele pot fi folosite gradat, in functie de intensitatea pe care doresti sa o obtii.

Poate in viitor o sa-mi achizitionez si eu aceste produse, astfel voi incerca ceva cu totul diferit si o sa-mi schimb si un pic look-ul. Daca ar fi sa aleg numai o nuantele din aceste doua(2) cu siguranta voi alege nuanta Conjure Up. Nu recomand nuanta Superdupernaturalpentru acele fete care au tenul prea deschis, deoarece nuanta aceasta nu le va avantaja.





Image Hosted by ImageShack.us


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...