noiembrie 05, 2009

Sarbatoare cu stralucire cu Smashbox’s Perfect Pencils



Smashbox Wish For The Perfect Pencils ($32.00 pentru 5 creioane de ochi avand fiecare 0.04 oz.) setul include cinci(5) cintre cele mai vandute creioane de la SMASHBOX, editie limitata..

Nuante:
* Celebrate este o nuanta matalica deschisa de argintiu.
* Wish este o nuanta inchisa de verde.
* Hope este o nuanta deschisa de violet-mov.
* Love este o nuanta deschisa bronze (preferata mea din acest set).
* Dream este o nuanta inchisa de negru (preferata de majoritatea fetelor).


Set-ul disponibil DOAR in lantul de magazine Sephora.

Smashbox Wish for the Perfect Pencils Set: Dream, Love, Hope, Wish, Celebrate (de sus in jos)

Mai intai as vrea sa stiu de ce SMASHBOX nu are o intreaga linie permanenta de creioane de ochi? Chiar mi-ar placea sa stiu asta deoarece creioanele imi plac foarte mult si nu stiu de ce cei de la SMASHBOX le lanseaza mereu numai ca editie limitata...
Din cate tin eu minte ultimul set de acest fel a fost in vara atunci cand cei de la SMASHBOX au lansat gama Muse.

Descriere detaliata despre produse:
• Un creion de ochi cu o formula ultra-rezistenta in timp.
• Contine pigmenti anti oxidanti naturali.
• Ajuta la obtinerea unui contur perfect si asigura o culoare intensa si uniforma.

Pot sa va zic ca aceste creioane se aseamana foarte mult cu cele de la Urban Decay 24/7 (pe care le iubesc) la calitate si chiar si la design/marime. Deoarece sunt la set au si un pret promotional de $32 asta inseamnand ca trebuie sa platim pentru unul in jur de $6.40, si mi se pare una dintre cele mai bune oferte momentan momentan oferite de Sephora.

Daca aplicati produsul pe linia genelor inferioare atunci acesta si mai ales culoarea intensa va persista toata ziua, in schimb pe linia de sus a genelor creioanele isi vor pastra culoarea intensa in jur de 4-5 ore. Sunt chia niste creioane de ochi de calitate si cum am zis si la inceput chiar mi-as dori ca SMASHBOX sa faca din aceste creioane o linie permanenta.


* Produset: 30/30
* Valuare: 10/10
* Usor de Utilizat: 4/5
* Amblajul: 4/5

Setul face parte din colectia de sarbatori SMASHBOX 2009





Image Hosted by ImageShack.us


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...