noiembrie 04, 2009

NARS Te Vreau Set de patru(4) Lip-Gloss-uri



Cea mai 'frumoasa' perioada a sarbatorilor de iarna este pentru mine lansarea acestor seturi promotionale de la diverse firme ;)) . Imi place cand vad cum fiecare companie se zbate sa faca seturi mai frumoase decat celelalte din competitie. Pentru cunoscatori fiecare firma isi are caracteristiciile proprii.

NARS I Want You Lip Gloss Set (Set estimat la o valoare de $76 ) - $46 pret promotional
Numele acestui set este foarte dragut ales tocmai pentru a atrage mai multa clientela. Setul include cinci(5) dintre cele mai cunoscute mini gloss-uri de la renumita companie NARS - nuante: Dolce Vita, Orgasm, Turkish Delight, Striptease si Greek Holiday. Am mai vazut astfel de mini lip-gloss-uri de la NARS si nu mi s-au parut foarte mici, sunt jumate decat cele normale dar cantitatea este acceptabila.
Mi-am cumparat de mult din Italia de la Sephora nuantele (care-mi plac la nebunie) Turkish Delight si Greek Holiday, si daca reusesc sa vad acest set pe aici, o sa il cumpar. Momentan mai am numai nuanta Turkish Delight. Love it!




Image Hosted by ImageShack.us


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...