noiembrie 17, 2009

Review de produs: Setul de oje Drop Dead Gorgeous Mini Nail Kit de la NARS



Buna, fetelor. Astazi am fost iarasi la cumparaturi dar se pare ca mai noi 'cumparaturile' mele se axeaza numai pe achizitionarea de produse cosmetice/pentru mahciaj (cel mai frecvent lipgloss-uri). Dupa cum stiti cei de la NARS au lansat deja pe piata o noua colectie pentru sarbatori. Seturile au preturi bune si am vrut sa incerc si eu produsele. In afara de setul de lipgloss-uri mi-am mai cumparat si acest superb set de oje Drop Dead Gorgeous Mini Nail Kit (40 euro).

Este un set de patru nuante de sarbatori de la NARS:


* Arabesque: O nuanta de ros-portacaliu deschis cu micro-particule de sclipici stralucitoare
* Chinatown: O nuanta de rosu inchis cu un finisaj cremos
* Candy Darling: o nuanta stralucitoare de beige cu un finisaj cremos
* Saratoga: O nuanta stralucitoare de auriu-burgundy


Nuantele sunt in ordinea in care sunt prezentate si mai sus:







Mai multe despre NARS...


Francois Nars aniversează 15 ani de la înfiinţarea propriei companii, combinând în cartea "15X15" cele mai mari pasiuni ale sale, fotografia şi produsele de beauty.
Cartea va fi publicată pe la mijocul lui noiembrie de către Chandelier Creative şi, atât fotografiile cât şi machiajul poartă semnătura lui Nars. Printre personalităţile pozate se regăsesc Marc Jacobs, Naomi Campbell sau Daphne Guiness.

Francois Nars a fost pasionat de machiaj dintotdeauna. Asa ar incepe orice poveste tipica despre un om care a reusit in vreun domeniu, pana la urma, cu o pasiune din copilarie. Numai ca de data asta este si adevarat. Crescut in sudul Frantei, Nars obisnuia sa studieze Vogue-ul frantuzesc, de la varsta de zece ani, ca sa vada cum sunt conturati pometii manechinelor. A studiat apoi la scoala de machiaj Carita si i-a cunoscut pe cei mai buni makeup artisti ai vremii prin intermediul mamei sale. Unul dintre acestia, Olivier Echaudemaison (in prezent, director creativ la Guerlain) i-a cerut sa devina asistentul sau si i-a oferit ocazia sa transforme fete la care doar visa inainte, precum Jerry Hall si Iman. Cariera lui Nars a luat avant, si artistul a ajuns sa lucreze la cu designeri precum Dolce&Gabanna, Versace, Karl Lagerfeld si Marc Jacobs.

Ceea ce l-a diferentiat tot timpul pe Nars de alti make-up artisti a fost abordarea lui fata de modelele si idealurile de frumusete. “Nu m-am gandit niciodata la machiaj ca la neurochirurgie. Am vrut sa creez o linie de cosmetice pentru care sa-mi folosesc cei 25 de ani de experienta. Dar fara sa spun ca exista un mesaj mai profund sub asta.”, a declarat Nars pentru Telegraph.

Singurul mesaj pe care l-a transmis, pana la urma, a fost acela ca frumusetea poate sa aiba cele mai diverse si mai neconventionale chipuri. De aceea, poate, Alek Wek si Karen Elson au fost imaginile primelor sale campanii. Fetele care populeaza universul Nars nu sunt obisnuitele blonde cu ochii albastri (Amy Wesson a fost o exceptie). “Am vrut sa ma indepartez de idealul tipic de femeie prelucrata, blonda cu ochi albastri. Am vrut sa gasesc fete cu pistrui sau cu trasaturi care sa le apropie de personajele lui Fellini. Sa se vada ca sunt umane. Lucrurile s-au schimbat in acest sens in ultimii ani si imi place sa cred ca am contribuit la asta.”

sursa


Image Hosted by ImageShack.us


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...