noiembrie 17, 2009

Care este cel mai de calitate produs pe baza de sclipici?



Ce parere aveti despre Sclipi? Folositi sclipici destul de des atunci cand va machiati? Daca da, ce fel de produse folositi cu sclipici? Eu la randul meu ador sclipiciul in oja/lac de unghii, in creionul de ochi/in eyeliner (tus de ochi) si in luciul de buze (Dazzleglass). Din pacate nu folosesc foarte des farduri de ochi cu sclipici pentru ca nu prea am foarte mult timp la dispozitie sa ma fardez meticulos. Le folosesc si in timpul zilei si seara la petrecere/disco etc.

Cel mai mult mi-a placut pana acuma produsul de la Urban Decay Heavy Metal Liner nuanta Midnight Cowboy pe care am cumparat-o odata cu crema de corp de la aceasi firma, aceasi nuanta (a fost un pachet promotional). De cand am folosit acest produs au inceput sa-mi placa tusurile de ochi cu sclipici iar acuma cand a fost reducerea de 30% am profitat de ea si mi-am mai cumparat cateva.

Pentru aceste sarbatori eu voi alege eyeliner-ul cu sclipici. La petrecerile din aceasta perioada, trebuie sa fiu o diva adevarata! Hainele sexy, o coafura impecabila (evident), machiajul stralucitor ai atitudinea pozitiva sunt ingredientele secrete!

Cateva produse cu sclipici pe care vi le recomand:

1. Urban Decay Heavy Metals glitter liners
2. “Fame” glosses de la Sephora - lipgloss cu sclipici
3. MAC glitter liner nuanta Spunsilver
4. Victoria’s Secret Beauty Rush glitter eye liner
5. DiorKiss Granny Smith 308
6. MAC 3D Silver glitter
7. MAC Dazzleglass lipglosses - lipgloss cu sclipici
8. MAC Reflects Copper glitter
9. Too Faced Metal Eyed liquid liner nuanta Shotgun
10. China Glaze/OPI - oja cu sclipici
11. MAC Mineralize Skinfinish - pudra/iluminator/blush cu micro-particule stralucitoare
12. MAC Softsparkle Pencil - creion de ochi cu micro-particule de sclipici (un produs pe care chiar mi-l doresc)

Ca sa iti creezi un machiaj impecabil si seducator trebuie sa urmezi cateva sfaturi simple. In primul rand, ai nevoie de cateva produse cosmetice specifice machiajului glitter (cateva le-am afisat si mai sus) si de ustensilele potrivite. Achizitioneaza-ti un fard pudra cu particule strălucitoare (poate fi de orice culoare, in funcţie de nuantele care se potrivesc ochilor tai, de exemplu MAC Skinfinish), o cutiuta cu fard cremos si un eyeliner lichid (Urban Decay), ambele cu sclipici. Pentru a le aplica ai nevoie de o pensula lata, cu peri moi si un aplicator normal, pe care il folosesti in mod normal atunci cand te machiezi. Pentru eyeliner puteti folosi pensula MAC 209 sau o pensula lata 212 Flat Definer Brush (dar aceasta nu este asa de moale).

Pentru acest tip de make up regulile se schimba putin. Inainte de toate, aplica mascara (MAC Zoom Blacj Lash) in doua straturi. Cu buricele degetelor aplica fardul pudra pe pleoapa superioara cu miscari sacadate, fara sa freci sau sa estompezi (blending pe engleza) :). Cu aplicatorul lat tamponeaza si fardul cremos, nu inainte de a sterge excesul pe un servetel sau pe mana. Eyelinerul trebuie aplicat dinspre coltul ochiului spre interior, de minim trei ori, pentru a uniformiza sclipiciul. Cu ajutorul pensulei late, picura putin fard pudra pe varful genelor, pentru a da o nota finala de exceptie. Acest tip de make up este perfect pentru noaptea dintre ani, pentru petreceri sau club! Eu prefer si astfel de machiaj in timpul zilei, numai ca nu aplic fardul ;)

Dar voi fetelor?


Image Hosted by ImageShack.us


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...