decembrie 20, 2009

Colectia Smashbox Heartbreaker pentru primavara 2010


Noua colectie de la Smashbox pentru primavara 2010 se numeste Heartbreaker si cuprinde o multime de tonuri si culori vii. In ceea ce priveste machiajul la moda in primavara 2010, iata ce produse ne propun make-up artistii de la Smashbox:

Eyeshadow Palette ($34.00)
* Hot Date Creme brulee, shimmering chestnut, champagne, shimmering azure, mint, and warm taupe
* Kiss ‘n Tell Ballet pink, hot pink, icy white, deep violet, charcoal, and peony

Fusion Soft Lights ($30.00)
* Baked Starlight White gold, bright pink, warm bronze, rosy pink, and ballet pink

Lip Shine
* Berry Hot
* Melon-Drama

Roller Gloss
* Pink Sugar

Liquid Liner Pen ($24.00)
* Jet Black




Un peste alta, nu este una dintre cele mai frumoase colectii lansate de la SMASHBOX. Colectia nu prea ma reprezinta (cu toate ca produsele au un ambalaj dragut) si mai ales nu mi-au placut niciodata fardurile de ochi roz. Roz si pe buze si la ochii? Nu pentru mine cel putin!!! Eyeliner-ul Liquid Liner Pen sunt sigura ca mi-ar placea si ca este de calitate, deoarece am mai incercat astfel de produse de la ei dar momentan il am pe al meu de la MAC care arata la fel si nu am de gand sa mai dau banii pe altul. Cum am mai zis, ambalajul este simpatic dar asta nu ma prea convinge sa le cumpar produsele. Voi ce parere aveti fetelor?


Image Hosted by ImageShack.us


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...