decembrie 25, 2009

Colectie MAC Warm & Cozy

Machiajul de primăvară se reinventează. Pomeţii sunt conturaţi în nuanţe sănătoase de roz şi piersică, creionul negru este înlocuit de unul mai deschis iar rujul roşu este inlocuit cu rujul nude.

Culoarea maro este una dintre armele secrete ale unui machiaj reusit, discret si care, in acelasi timp, iti pune in valoare in mod subtil trasaturile chipului. O veste buna este ca exista cel putin cate o nuanta care se potriveste oricarui tip de ten sau in functie de culoarea ochilor (desi, este adevarat, persoanele cu ochi caprui sunt mai avantajate din acest punct de vedere). Iar cealalta veste buna este ca aceasta culoare nu s-a demodat nici in sezonul urmator. Nici pe departe...



MAC Warm & Cozy Collection: Farduri de ochi

Sunt patru care au debutat in colectia Warm & Cozy Collection, nuanţe calde, pământii, potrivite mai ales pentru şatene şi brunete cu ochii verzi sau căprui, pentru machiajul de zi. Cand am incercat aceste nuante pe mana, la incheietura, mi-am dat seama ca nu dunt asa de pigmentate cum par, ci mai degraba sunt niste nuante discrete si soft. Asta este si idee acestei colectii si trebuie neaparat folosite aceste nuante peste un fard baza (ex. Cuddle shadestick).

Bej deschis, nuanta ciocolatei, nuanta naturala a pamantului... nu exista restrictii. Singurul lucru pe acre trebuie sa-l faci este sa scapi de temerea (de altminteri, nejustificata), potrivita careia culoarea maro imbatraneste. Nimic mai fals. Dar nu trebuie sa folosesti prea mult fard - si nu este vorba numai de ratiuni de ordin estetic, ci si de faptul ca un machiaj reusit nu este similar cu o perioada indelungata de timp, petrecuta in fata oglinzii.
Nuante disponibile:

* Chamomile este o nuanta relativ pigmentata de beige deschis. De pare ca aceasta nuanta este cea mai pigmentata dintre toate cele patru(4) nuante lansate de MAC pentru aceasta colectie. Se poate folosi perfect ca si un iluminator.
* Modelette este o nuanta deschisa de maro care are o stralucire discreta.
* Milled Cider este o nuanta de caramiziu deschis
* Embark este o nuanta de maro inchis cu un finisaj mat (preferata mea).






MAC Warm & Cozy Collection: Mineralize Skinfinishes

Produsele Mineralize skinfinish au fost si sunt in continuare produsele preferate de la MAC Cosmetics, de aceea ma bucur si de aceasta data de ele si cred ca mi le voi cumpara pe amandoua. Nuanta Candlelight Mineralize Skinfinish este preferata mea din aceasta colectie dar mi-as dori s-o incerc si pe cealalta.

La un astfel de machiaj in nuante maronii, eu optez pentru obraji un fard in nuanta ciocolatei, sau, daca imi doresc un contur mai subtil, nuanta bronzului-auriu, care nu greseste niciodata. Poti aplica cel mai usor un astfel de produs in forma de trei(3) pe fata incepand de la mijloc spre mazilar si apoi in sus spre tampla.

* By Candlelight
* Comfort







Image Hosted by ImageShack.us


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...