iulie 16, 2010

Celulita este un mod de viata!



In timp ce rasfoiam astazi revista AVANTAJE de luna aceasta am dat peste un paragraf interesant despre un produse de la firma profesionala GUINOT. Paragraful suna astfel:
O silueta zvelta
Pentru un corp remodelat, fara celulita, piele ferma si perfect bronzata, Silhouette (salon din Bucuresti) te asteapta cu un program de slabire in timp record...bla bla...Alternativa pentru acasa este kitul Slabire si Fermitate, de la Guniot, care contine Double Minceur Ciblee si Longue Vie Corps.

Am folosit crema anticelulitica de la Guinot AgeLogic Minceur Silhouette Refining Stubborn Cellulite timp de un an. Sticla are 500ml de ml si este o crema rozalie. Mai mult de un milion si ceva nu cred ca am dat pe ea deoarece le-am achizitionat de la un tip care lucreaza in Anglia la Guniot si ia aceste produse mult mai ieftine si le vinde pe Ebay. Are reducere la produsele Guniot 70%. Tipul mi-a trimis produsele in Romania (prin posta) si au ajuns in siguranta, cu toate ca erau 5 sticle de 500ml Guinot.
Mailul dansului este beauty.nova@yahoo.co.uk si site-ul www.abloomnova.com. Persoana (nu mai tin minte numele) care mi-a raspuns m-a ajutat mult si mi-a facut niste preturi foarte avantajoase ptr. aceasta gama frantuzeasca. Produsele Guinot se pot achizitiona si de pe site (eu l-am gasit pe Ebay) si trebuie sa fie achitate in sistemul PAYPAL, daca imi amintesc eu bine.
pret AMAZON AgeLogic Minceur Silhouette Refining Stubborn Cellulite 200ML

Indicatii: How-to-Use: Apply morning and evening with light massage movements, paying special attention to areas of concern.
Nu am fost multumita de aceasta crema anticelulitica de la Guniot si asta nu cred ca o spun doar eu. In primele 6 luni de utilizare (+masaj la salon) am avut rezultate vizibile iar in celelalte 6 luni (+masaj facut acasa de catre mine) am constatat ca nu prea are mare efect asupra celulitei mele.

Nu incerc sa sustin ca produsul de la Guniot este de proasta calitate si ca nu da rezultate, pur si simplu spun ca l-a mine n-a functionat fara masaj intens. Eu am gradul 2 de celulita si mi se vad niste linii fine pe parte din spate a piciorului (ca sa va faceti o idee). Desigur nu pot compara crema folosita de mine cu acesta crema anticelulitice nou aparuta pe piata, pe care nu am incercat-o (Double Minceur Ciblee si Longue Vie Corps) dar imi pot lasa un review despre cea utilizata. Sincer nici nu cred ca voi mai face experimente cu aceasta noua deoarece trebuie investit timp si bani multi.



Ce se zice despre produsele GUINOT...

Fiecare produs de îngrijire a pielii este supus unor teste şi controale riguroase în laboratoarele de cercetare, cu scopul de a conferi siguranţa totală şi maximum de eficienţă.

Ce se zice despre firma GUINOT...

Există 8000 de esteticieni Guinot în lumea întreagă, înzestraţi cu ochi ageri şi mâini îndemânatice. Acest lucru este de aşteptat, din moment ce sunt selecţionaţi dintre profesioniştii de elită şi sunt pregătiţi de către propria noastră şcoală.
Prin urmare, specialiştii sunt familiarizaţi cu aceste tehnici pentru a maximiza eficienţa produselor şi de a obţine efecte vizibile.
Pe măsură ce săptămânile trec, ei monitorizează cu atenţie schimbările tenului dumneavoastră pentru a obţine exact rezultatele pe care le-aţi visat.

Ce parere aveti voi fetelor despre Double Minceur Ciblee in cazul in care ati folosit-o la salon sau acasa?

Pret crema Guinot pe Okazii.ro

Image Hosted by ImageShack.us
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...