ianuarie 23, 2011

Afrodita Top 5 Urban Decay


Buna, doamnelor. La Multi Ani ptr. noul an (putin cam tarziu, STIU). De cateva zile tot vreau sa postez asta dar intr-o forma sau alta am tot uitat sau am fost ca de obicei - foarte ocupata.

Urban Decay a fost desemnata (spre bucuria mea) marca de cosmetice cea mai buna a anului 2010 de catre Temptalia’s 2011 Editor’s Choice Awards. Un brand care mie personal imi place foarte mult si ori de cate ori am reusit sa imi cumpar un produs de la ei, am facut-o. Unul dintre cele mai bune produse lansate de UD in anul 2010 este 'Cartea Umbrelor' (UD Book of Shadows): Alice în Ţara Minunilor, Cartea Umbrelor, Vol. III, Paleta cu nuante Nud (Naked Palette 2011). Laureatii: Guerlain (2009), MAC (2007, 2008).

Paleta UD cu nuante Nud nu am cumparat-o, deoarece am considerat ca am momentan suficiente farduri de la UD, pentru a achizitiona inca o paleta. Recunosc ca nu le folosesc foarte des, dar atunci cand imi sunt decesare, nu ma lasa la greu. Am zarit-o prima data pe site-urile din State acuma cateva luni cand a fost lansata, iar live in Iulius Mall din Cluj. Costa 165 ron, ceea ce mi s-a parut enorm tinand cont ca majoritatea produselor UD le achizitionez in perioada in care au Family Sales 30% (noiembrie) sau cand anunta pe Twitter o reducere BOMBA. De exemplu am accesat site-ul HauteLook. Anul trecut in luna decembrie site-ul HauteLook a gazduit o reducere UD exceptionala - TOTUL LA PRET DE 2$ (Urban Decay on SALE @HauteLook). Din cate am vazut pe google (dupa o cautare indelungata)vor fii si pe viitor alte reducere UD pe acest site - HauteLook invitatie daca doriti sa va alaturati comunitati. Poate ca in viitorul apropiat voi cumpara si eu paleta. Recunosc ca sunt mult mai indragostita de setul 15-Year Anniversary 24/7 Pencil Set (set lansat cu ocazia a 15 ani de activitate UD) si tusurile de ochii Heavy Metal Glitter Eyeliner.

Si uite asa am trecut de la una la alta...sa revenim :-)
UD a lansat incontinuu produse de calitate si de asemenea, cred ca si-au extins linia lor de baza cu noi tipuri de produse iar brandul a fost intr-o continua crestere anul trecut. Iata topul Afrodita din anul 2010:

1. Urban Decay 24/7 Super Stash
2. Urban Decay Show Pony ($30)
3. Urban Decay Pocket Rocket Lipgloss - Timothy, James, David - (din pacate nu am un review despre aceste produse) - voi reveni curand cu un review :-)
4. Urban Decay Eyeshadow Primer
5. Urban Decay Smoke Out Kit

1.
2.
3.
4.
5.





Util:
Premiile Temptalia
Reducere Urban Decay Family&Friends 30%
Accesati site-ul HauteLook: http://www.hautelook.com/invite/CCarmina296




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...